«نجلا» سریال نوروزی شبکه سه شد/ پخش پیوسته تا پایان رمضان 1401


«نجلا» سریال نوروزی شبکه سه شد/ پخش پیوسته تا پایان رمضان 1401

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از انتخاب قطعی سریال «نجلا2» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور برای نوروز 1401 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود کریمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره پخش فصل دوم سریال «نجلا» توضیح داد: سریال «نجلا ۲» که یک ملودرام عاشقانه است به عنوان سریال نوروزی شبکه سه از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

کریمی اضافه کرد: با توجه به اینکه نوروز ۱۴۰۱ و ماه رمضان با یکدیگر پیوستگی دارند فصل دوم سریال «نجلا» در قالب یک مجموعه ۴۰ قسمتی تولید شده است که به مدد الهی پخش این سریال از اول فروردین سال آتی آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سریال «نجلا» یک داستان ملودرام عاشقانه دارد و از بازیگران و عواملی حرفه‌ای بهره گرفته است. داستان این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع می‌شود و لوکیشن‌های تصویربرداری این مجموعه در این یک سال در ایران و خارج از کشور است که بخش‌های خارج از ایران شامل نجف، عراق و کربلا می‌شود.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در ادامه با اشاره به بخش‌های جذاب این قصه عنوان کرد: خرده داستان‌های جذابی را در این ملودرام عاشقانه خواهیم دید که از جمله آن‌ها فرار شخصیت اصلی داستان از یک زندان است.

وی در پایان با تاکید بر کیفیت بالای این مجموعه بیان کرد: در کنار «نجلا» گزینه‌های دیگری در ژانرهای متفاوت وجود داشت که با توجه به پیوستگی ایام نوروز و ماه رمضان این سریال انتخاب شد.

«نجلا ۲» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور ساخته می‌شود و در این سریال بازیگران مختلفی از جمله حسام منظور به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !