دانلود فیلم های معمایی و رازآلود


تماشای فیلم های معمایی یا راز آلود ذهن را باز می کند و بینندگان را کنجکاو می کند چرا که به دنبال کشف حقیقت هستیم و تا اتمام فیلم حدس و گمان هایی را درباره ی...

دانلود فیلم های معمایی و رازآلود

تماشای فیلم های معمایی یا راز آلود ذهن را باز می کند و بینندگان را کنجکاو می کند چرا که به دنبال کشف حقیقت هستیم و تا اتمام فیلم حدس و گمان هایی را درباره ی فیلم،بازیگران و فعالیتشان انجام می دهیم. همچنین فیلم های معمایی موضوعات پیچیده تر و جالب تری دارند و باعث می شود بیننده فکرش را بکار بگیرد. رسانه دانلود فیلم نیکی دیلی از مهمترین منابع فیلم های معمایی است.

پیشنهاد 3 فیلم معمایی و رازآلود

1- جهش یافته های جدید

دانلود فیلم های معمایی و رازآلود

فیلم سینمایی مخوفانه جهش یافته های جدید (The New Mutants) به کارگردانی جاش بون محصول 2020 کشور آمریکا است و ژانری معمایی، ترسناک ،ماجراجویی، هیجانی و اکشن دارد.! این فیلم اولین بار توسط شرکت 20th Century Studios منتشر شد و بازیگرانی چون میسی ویلیامز، آنیا تیلورجوی، چارلی هیتون، آلیس براگا، بلو هانت، هنری زاگا، آدام بیچ، توماس کی، کولبی گانت در این فیلم نقش داشته اند.!

داستان فیلم :

داستان فیلم در مورد پنج جوان جهش یافته است که باید توانایی های خود را کشف کرده و از آن برای نجات انسان ها استفاده کنند. آن ها با تشکیل یک تیم قصد دارند تا مانند مردان ایکس به یکدیگر کمک کنند و به اهدافشان برسند ولی دشمنانی قصد دارند این جهش یافتگان را نابود کرده تا در آینده سد راهشان قرار نگیرند اما….

نقد و بررسی :

پنج جهش یافته جوان، ران سینکلر (میزی ویلیامز)، ایلیانا راسپوتین (آنیا تیلور جوی)، سام گاتری (چارلی هیتون)، دنی مونستار (بلو هانت)، روبرتو دا کوستا (هنری زاگا) در یک دویدن “بیمارستانی” به دام افتاده اند. توسط یکی و تنها ساکن آن، دکتر ریس (آلیس براگا). من فورا زمین آسانسور را دریافت می کنم. مشکل اینجاست که فیلم تقریباً هیچ تنشی ندارد. مثل بچه ها گرفتار چیزی است که نه این است و نه آن. به‌عنوان یک ترسناک، شدت ترس‌ها وجود ندارد. ممکن است برخی از احتمالات عاشقانه وجود داشته باشد اما آنها زمان کافی را برای آن صرف نمی کنند. بیشتر، این سقوط صاف است. براگا تهدید کننده ترین بازیگر نیست. من واقعاً بازیگران جوان را دوست دارم. من می خواهم آنها موفق شوند و همین برای من برای پذیرش این فیلم کافی است. هیچ درایو یا کشش واقعی ندارد، اما به اندازه کافی اراده خوب دارد که آن را از بین ببرد.

دانلود فیلم با زیرنویس فارسی

2- شمال از شمال‌ غربی

دانلود فیلم های معمایی و رازآلود

فیلم سینمایی شمال از شمال‌ غربی (North by Northwest) به کارگردانی آلفرد هیچکاک محصول 1959 کشور آمریکا است و ژانری معمایی، ترسناک ،ماجراجویی، هیجانی و اکشن دارد.! فیلم شمال از شمال غربی در سه بخش مختلف نامزد دریافت جایزه اسکار شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان یکی از برترین فیلم‌های تاریخ سینما از سوی کتابخانه کنگره آمریکا برگزیده شد؛ و بازیگرانی چون کری گرنت، اوا ماری سینت، جیمز میسن، مارتین لنداو، لئو کارول و جسی رویس لندیس در این فیلم نقش داشته اند.!

داستان فیلم :

در فیلم شمال از شمال غربی : داستانی پرحاشیه و ترسناک از مردی که به طور ناخواسته درگیر ماجرای جاسوسی شده و خود را با اتهاماتی روبرو می‌بیند و زنی که قصد یاری رساندن به او را دارد و…

نقد و بررسی :

کارگردان مورد علاقه من، آلفرد هیچکاک، بسیاری از آثار کلاسیک مانند روان، پنجره عقب و سرگیجه را کارگردانی کرده است، و من می گویم که این شایسته است که در میان بهترین های او قرار بگیرد. من کاملا آن را دوست داشتم! بهترین جنبه این فیلم، کری گرانت همیشه جذاب در یک بازی فکری و سرگرم کننده در نقش راجر تورنهیل است، مردی که به دلیل قتل یک دیپلمات تحت تعقیب است. اوا ماری سنت دوست داشتنی در نقش ایو کندل و جیمز میسون روغنی در نقش واندام شرور به شدت از او حمایت می کنند. آنها بیشتر با دوربین عالی و موسیقی اتمسفریک فوق العاده سود می برند. فیلمنامه متمرکز و پر تعلیق است، و کارگردانی هیچکاک تضمین می کند که فیلم به ندرت لغزش می کند، حتی اگر برخی از طرح های پیچیده بالای سر مردم پرواز کنند. اوج هر چند به سادگی روی کیک است. به طور کلی، یک فیلم بسیار لذت بخش است که من به آن 9.5/10 می دهم. بتانی کاکس

3- به جای من ببین

دانلود فیلم های معمایی و رازآلود

فیلم سینمایی به جای من ببین (See for Me) به کارگردانی راندال اوکیتا محصول 2021 کشور آمریکا است و ژانری معمایی، ترسناک ،ماجراجویی، هیجانی و اکشن دارد.! این فیلم اولین بار توسط شرکت Wildling Pictures منتشر شد و بازیگرانی چون اسکایلر داونپورت، نتالی برون، متیو گوویا، لورا وندرورت، کیاتن کاپلان، جسیکا پارکر کندی، جورج چکورتوف، پاسکال لندیل، جو پینگو، امیلی پیگفورد، کیم کوتس، استوارت کلاو، ناتالی توریل و درو تایس در این فیلم نقش داشته اند.!

داستان فیلم :

در فیلم به جای من ببین See for Me 2021 هنگامی که اسکی‌باز پیشکسوت نابینایی به نام سوفی، برای مراقبت از گربه‌ای که صاحبش به سفر رفته، به عمارتی دور افتاده پا میگذارد، سه دزد برای سرقت گاوصندوق مخفی صاحب خانه به عمارت هجوم می‌آورند. تنها راه دفاع سوفی، کلی سرباز کهنه‌کاری است که در نرم افزار “به جای من ببین” با او آشنا می‌شود. سوفی برای دفاع از خود و نجات از دست مهاجمان از کلی کمک میگیرد اما…

نقد و بررسی :

سلامی دوباره از تاریکی. برای آن دسته از ما که از انفجار آدرنالین ارائه شده توسط فیلم های هیجان انگیز لذت می بریم، فرض یک فرد نابینا در خطر چیزی است که چند بار دیگر دیده ایم، از جمله WAIT UNTIL DARK (1967) با آدری هپبورن، SEE NO EVIL (1971) با میا فارو، BLINK (1993)، و سریال جدیدتر DON’T BREATHE (2016، 2021) با استفان لانگ. کارگردان، رندال اوکیتا، که بر اساس فیلمنامه‌ای از آدام یورک و تامی گشو کار می‌کند، موفق می‌شود با استفاده از فناوری مدرن، چرخشی به یک چیدمان آشنا ارائه دهد.وقتی برای اولین بار سوفی (اولین فیلم بلند اسکایلر داونپورت) را می‌بینیم، او گرفتار مادرش می‌شود که یواشکی از خانه بیرون می‌رود. حالا اگر سوفی نابینا نیست، این غیرعادی نبود… یک بیماری تخریبی که رویای او را برای تیم اسکی المپیک ربوده است. او تا حد سرسختی مستقل است و راهی برای تکمیل کنسرت های خانه/گربه نشسته خود با کمک تنها دوستش کم (کیتون کاپلان) پیدا کرده است. دبرا (لورا واندرووت) صاحب خانه در عمارت دورافتاده پوشیده از برف که سوفی برای تماشای آن استخدام شده است از او استقبال می کند.البته ما می دانیم که این به کجا می رسد، زیرا چه کسی از یک دختر نابینا تنها در خانه (با گربه) آسیب پذیرتر است؟ پیچ و تاب اینجا برنامه ای است که توسط مادر سوفی توصیه شده است. این برنامه “See For Me” نام دارد و راهی برای کمک به یک فرد نابینا با استفاده از دوربین تلفن هوشمند است. سوفی با کلی (جسیکا پارکر کندی، “بادبان سیاه”)، کهنه سرباز نظامی که تخصصش در تهاجمات بازی های ویدیویی به کار می آید، در ارتباط است. کلی در دستورات خود به سوفی مستقیم و کارآمد است – از کمک به او برای باز کردن یک در شیشه ای کشویی گرفته تا فرار از سه مردی که در حالی که او خواب است وارد خانه می شوند.

دانلود فیلم های معمایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!