سامسونگ خط تولید گلکسی بوک پرو خود را به روز می کند


سامسونگ خط تولید گلکسی بوک پرو خود را به روز می کند

جدیدترین تغییراتی که در لپ تاپ‌های جدید سامسونگ رخ داده و ویژگی‌هایی که این لپ تاپ‌ها از آن پشتیبانی می‌کند در این خبر آمده است.

سامسونگ دو به‌ روز رسانی را برای سری گلکسی بوک ممتاز خود اعلام کرده: گلکسی بوک ۲ پرو و گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰. قیمت این دستگاه‌ها به ترتیب از ۱۰۴۹.۹۹ دلار و ۱۲۴۹.۹۹ دلار آغاز خواهد شد. آن‌ها در اول آوریل وارد بازار فروش خواهند شد و پیش‌سفارش شان نیز از ۱۸ مارس آغاز می‌شود. گلکسی بوک ۲، ۳۶۰ مقرون به صرفه، نسخه قابل تبدیل گلکسی بوک معمولی نیز از اول آوریل با قیمت اولیه ۸۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

هر دو مدل Pro در اندازه‌های ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی عرضه می‌شوند، در حالی که نسخه معمولی گلکسی بوک ۲، ۳۶۰ تنها ۱۳.۳ اینچ است. همانطور که احتمالاً از روی نام‌ها می‌توانید حدس بزنید، Galaxy Book ۲ Pro مانند یک گوشی تاشو است در حالی که Galaxy Book ۲ Pro ۳۶۰ یک تبدیل ۲ در ۱ با صفحه نمایش لمسی و پشتیبانی از قلم S است.

سامسونگ خط تولید گلکسی بوک پرو خود را به روز می کند

بررسی ظاهر گلکسی بوک های جدید

ظاهر این دستگاه‌ها بسیار شبیه به مدل‌های Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro ۳۶۰ هستند. مانند نسل قبلی خود، کوچکترین گلکسی بوک ۲ پرو تنها ۱.۹۲ پوند و ۰.۴۴ اینچ ضخامت دارد. هنوز هم یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های تاشوی است که می‌توان در بازار دید. در مدل ۱۵ اینچی این لپ تاپ یک پورت HDMI نیز وجود دارد در حالی که بسیاری از لپ‌تاپ‌های این اندازه اکنون منحصراً USB-C هستند.

به روز رسانی اولیه شاسی این است که تمام مدل‌های جدید دارای وب کم ۱۰۸۰p هستند. همچنین برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید برای بهبود تجربه تماس ویدئویی وجود دارد، از جمله برخی ویژگی‌های جدید پس‌ زمینه و جلوه‌های چهره و همچنین ابزار قاب‌ بندی خودکار که شما را در حین حرکت در مرکز نگه می‌دارد.

نمایشگر‌ها نیز روشن‌تر از مدل‌های سال گذشته هستند. متأسفانه، همه این دستگاه‌ها هنوز نسبت تصویر منفور ۱۶:۹ را دارند که بسیاری از خطوط برتر دیگر امسال از آن فاصله گرفته‌اند.

سامسونگ خط تولید گلکسی بوک پرو خود را به روز می کند

جزئیاتی شخت افزاری دستگاه های تازه سامسونگ

مدل Pro کانورتیبل علاوه بر گرافیت و نقره‌ای در رنگ قرمز جدید نیز موجود است. این دستگاه‌ها را می‌توان با Core i۷ نسل دوازدهم، ۳۲ گیگابایت رم که در مدل Book ۲، ۳۶۰ حداکثر با ظرفیت ۱۶ گیگابایتارائه می‌شود و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی که البته در این مدل تا ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد، پیکربندی کرد. سامسونگ می‌گوید که آن‌ها از طریق برنامه Evo اینتل تایید می‌شوند، به این معنی که اینتل تضمین می‌کند که عملکرد دستگاه، عمر باتری و سایر ویژگی‌های مهم در حد مطلوب است.

مدل‌های Pro الزامات «رایانه‌ای با هسته امن» مایکروسافت را برآورده می‌کنند، به این معنی که شامل اجزای امنیتی سخت‌افزاری مختلفی مانند TPM ۲.۰ و امنیت مبتنی بر مجازی‌ سازی و همچنین ویژگی‌هایی هستند که مصرف‌کنندگان ممکن است بیشتر به آن‌ها اهمیت دهند، مانند احراز هویت بیومتریک؛ به عبارتی هر دوی این دستگاه‌ها دارای حسگر اثر انگشت در دکمه‌های پاور خود هستند و هر دو مدل پرو از چند ویژگی اتصال ویژه سامسونگ پشتیبانی می‌کنند، که همیشه جذابیت اصلی گلکسی بوک در میان علاقه‌ مندان سامسونگ بوده است. این‌ها عبارتند از Single Sign-on، Smart Switch که انتقال داده ها، عکس ها، تنظیمات و ... را بین رایانه‌های شخصی آسان‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید

افشای رندر‌های گلکسی بوک سامسونگ

یکی دیگر از موارد جالب Multi Control است که به شما امکان می‌دهد از Galaxy Tab S۸ به عنوان صفحه نمایش ثانویه در کنار Galaxy Book ۲ Pro استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه