مارسلینو:/ بارسلونا شایسته چنین پیروزی پرگلی نبود


مارسلینو:/ بارسلونا شایسته چنین پیروزی پرگلی نبود

مارسلینو، سرمربی اسپانیایی بیلبائو معتقد است فاصله تیمش در زمین با بارسلونا چهار گل نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، بیلبائو دیشب در شرایطی با نتیجه 0-4 در استادیوم نوکمپ مغلوب بارسلونا شد که در 70 دقیقه ابتدایی عملکرد دو تیم پایاپای بود و تیم میزبان در 20 دقیقه پایانی سه بار به گل رسید. حالا مارسلینو، سرمربی باتجربه بیلبائو به تمجید از عملکرد تیمش پرداخته و تاکید کرد نتیجه نهایی انعکاسی واقعی از اتفاقات طول 90 دقیقه در زمین مسابقه نبوده است.

مارسلینو گفت: "ما با تمام توان در زمین بازی کرده و تا دقیقه 89 تیم در جریان مسابقه قرار داشتیم. آن دو گل آخر بارسلونا ممکن است واقعیت عملکرد تیم را مخدوش کند، اما من از سبک بازی بیلبائو بسیار راضی هستم. ما در این دیدار با بازیکنان جوان و سایر بازیکنانی که اخیرا دقایق کمتری در میدان حضور داشته اند در مبقابل بارسلونا صف آرایی کردیم.

مارسلینو:/ بارسلونا شایسته چنین پیروزی پرگلی نبود


تیم تا آخرین دقایق رقابت خوبی با بارسلونا داشت. فکر نمی کنم نتیجه نهایی منعکس کننده آن چیزی باشد که در طول 90 دقیقه در زمین دیدیم و این اختلاف گل بیش از حد بود. ما نمی توانیم این همه فضا در اختیار بازیکنان بارسلونا بگذاریم. آنها چهار تغییر فوق العاده انجام دادند، در مالکیت توپ بسیار خوب عمل کردند و جلوی ضدحملات ما را نیز گرفتند. عملکرد عثمان دمبله نیز بسیار خوب و تعیین کننده بود.

دیدار مقابل والنسیا در کوپا دل ری؟ ما آن تیم را آنالیز کردیم تا از در هر دو بازی رفت و برگشت با بهترین فرم ممکن وارد زمین شویم. از اینجا به بعد باید با بلندپروازی با والنسیا روبرو شده و برای رسیدن به یک فینال دیگر در بازی چهارشنبه تلاش کنیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر