نقل و انتقال وسایل نقلیه آنلاین می شود


نقل و انتقال وسایل نقلیه آنلاین می شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال 1401 نقل و انتقال وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت به صورت برخط مالکیت انجام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال 99 تلاش بر این شد که حداقل توقیف خودرو انجام شود و خودرو‌ها 97 درصد و موتور سیکلت‌ها 70 درصد ترخیص شدند و از امروز 9 اسفند ماه تا 29 اسفند ماه ترخیص موتور سیکلت‌ها و خودرو‌ها با شرایط ویژه انجام می شود. تمام جرایم به صورت قسط بندی بدون هیچ پیش پرداختی و به میزان توان پرداخت مالک انجام می شود. هزینه‌های پارکینگ که متعلق به بخش خصوصی است هم به حداقل رسیده است. مالکین می‌توانند به 1200 دفتر پلیس +10 و نرم افزار پلیس من مراجعه کنند.

به گفته سردار هادیانفر در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی یک پیشنهاد برای ساز و کار جدید نقل و انتقال مطرح شد که امروز در صحن علنی مجلس با بیشترین رای تصویب شد، بر این اساس نقل و انتقال وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت به صورت برخط مالکیت انجام می‌شود و فقط مالکین وسایل نقلیه برای احراز هویت، اصالت وسیله و تعویض پلاک به مراکز مراجعه خواهند کرد و در سال 1401 این اتفاق خواهد افتاد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج