لپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i برای گیمرهای آماتور معرفی شد


لپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i برای گیمرهای آماتور معرفی شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) لپ تاپ‌های لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i با قیمت اقتصادی و مشخصات مناسب، مخصوص گیمرهای تازه کار در MWC 2022 معرفی شدند. این روزها خرید یک لپ تاپ گیمینگ به قیمت از دست دادن یک دست و پا است اما لنوو آمده تا با محصولات جدیدش، خرید آیدیاپدهای گیمینگ را آسان‌تر کند. لنوو آیدیاپد... نوشته لپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و...

لپ تاپ‌های لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i با قیمت اقتصادی و مشخصات مناسب، مخصوص گیمرهای تازه کار در MWC 2022 معرفی شدند.

این روزها خرید یک لپ تاپ گیمینگ به قیمت از دست دادن یک دست و پا است اما لنوو آمده تا با محصولات جدیدش، خرید آیدیاپدهای گیمینگ را آسان‌تر کند. لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 با سخت افزار AMD و مدل 3i با سخت افزار اینتل به تازگی معرفی و تبدیل به گزینه‌هایی جذاب در میان لپ تاپ‌های گیمینگ شده‌اند.

نمایشگر لپ تاپ‌ها در دو اندازه 15 و 16 اینچی طراحی شده تا بنا به نیازتان بتوانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. آپشن‌های دیگر مربوط به نمایشگر قابل سفارش است، از جمله نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی که اجرای بازی‌ها را به طرز شگفت‌انگیزی روان‌تر می‌کند.

لپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i برای گیمرهای آماتور معرفی شدلپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i برای گیمرهای آماتور معرفی شد

برای نسخه‌های اولیه لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i، کارت گرافیک انویدیا RTX 3050 در نظر گرفته شده و احتمالا از RTX 3060 برای نسخه بالارده این لپ تاپ‌ها استفاده خواهد شد. بدین ترتیب محصولات جدید لنوو از پس اجرای اکثر بازی‌های سنگین به راحتی بر خواهند آمد و پردازش‌های گرافیکی با کیفیت بالا انجام می‌شوند.

هر دو مدل مزین به طراحی کاملا جدیدی شده‌اند که پیش از این در سری آیدیاپدها ندیده بودیم. دریچه‌های اضافه‌ای برای عملکرد بهتر سیستم سرمایشی تعبیه شده و لوگوی لنوو به حالت مدرن و امروزی روی دستگاه دیده می‌شود. این لوگو زیر کیبورد نیز درج شده تا همواره در دید قرار بگیرد.

لپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i برای گیمرهای آماتور معرفی شدلپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i برای گیمرهای آماتور معرفی شد

تعداد زیادی از پورت‌ها به پشت بدنه انتقال داده شده‌اند تا لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i ظاهر حرفه‌ای‌تری به خود بگیرند. در لبه‌ها نیز فقط دو پورت USB-A و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار داده شده است. بنابراین همچنان می‌توانید یک ماوس با سیم را به همراه هدفونتان به لپ تاپ وصل کنید و از بازی موردعلاقه‌تان لذت ببرید.

در لپ تاپ‌های جدید لنوو خبری از رنگ‌پردازی RGB نیست اما برای کیبورد نور پس‌زمینه در نظر گرفته شده که بنا بر رنگ بدنه دستگاه، آبی یا سفید خواهد بود. همچنین نامبر پد کاملی در کیبورد قرار داده شده تا کاربر بتواند از تمام پتانسیل یک کیبورد حرفه‌ای استفاده کند. تاچ‌پد نیز کمی به سمت چپ فرستاده شده که ممکن است باعث آزار گیمرهای چپ دست شود.

لپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i برای گیمرهای آماتور معرفی شدلپ تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 و 3i برای گیمرهای آماتور معرفی شد

در حالی که همه چیز زیبا و با کیفیت به نظر می‌رسد اما یک قیمت‌گذاری منطقی هم می‌تواند پیگیری جامعه گیمرهای اقتصادی را تضمین کند. در مدل 15 اینچی، قیمت لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 با سخت افزار AMD از 929 دلار و 3i با سخت افزار اینتل از 989.99 دلار شروع می‌شود و با سفارش کانفیگ قدرتمندتر، مبلغ نیز افزایش خواهد یافت. در مدل 16 اینچی نیز قیمت از 1139.99 دلار و 1489.99 دلار برای مدل‌های AMD و اینتل آغاز می‌شود.

منبعPocket-Lint

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)