اولین چالش داوری هفته بیستم / کاشته عباس زاده به رشید گل بود؟ (عکس)


اولین چالش داوری هفته بیستم / کاشته عباس زاده به رشید گل بود؟ (عکس)

تصویر ثبت شده توسط عکاس ورزش سه نشان می دهد که گل دوم تراکتور صحیح بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در میانه های نیمه دوم بازی با سپاهان و در حالی که بازی یک بر یک بود صاحب یک ضربه آزاد در نزدیکی های محوطه جریمه حریف شد.

با توجه به منطقه توپ، محمد عباس زاده چپ پا پشت ضربه ایستاد. شوت کات دار، مهاجم تراکتور با عبور از دیواره دفاعی و در حالی که مظاهری هم فقط نظاره گر بود، به تیر افقی دروازه برخورد و وارد دروازه شد.

یاسر بهرنگ پس از هماهنگی با کمک خود در سوت خود به نشانه گل دمید تا شاهد اعتراض سپاهانی ها باشیم. توپ در این صحنه سرعت بالایی داشت و خیلی سریع به تیر و سپس بخشی از زمین برخورد کرد؛ بخشی که در تصویر ثبت شده توسط عکاس ورزش سه مشخص است که پشت خط بوده است.

اولین چالش داوری هفته بیستم / کاشته عباس زاده به رشید گل بود؟ (عکس)

به این ترتیب باید گفت که گل دوم تراکتور صحیح بوده و با توجه به عبور کامل توپ از خط، تصمیم گروه داوری هیچ اشکالی نداشته است.


این صحنه را باید اولین چالش داوری هفته بیستم لیگ برتر بدانیم؛ جایی که مثل همیشه نیاز به VAR کاملا احساس شد. هیوا بهمنی، کمک داور دوم بازی در صحنه ای که ضربه آزاد زده شد، جایگیری مناسبی داشت و با اعتماد به نفس کامل، به یاسر بهرنگ در اعلام گل کمک کرد؛ داور بازی هم در قبول تصمیم کمکش تردید نشان نداده و بلافاصله در سوت خود دمید.

با وجود اینکه توپ به گل تبدیل شد و تصاویر هم آن را به خوبی نشان می دهد اما در آن لحظه با توجه به سرعت بالای توپ نمی شد هیچ تشخیص قطعی داد. در چنین شرایطی، واکنش محرم نویدکیا و دیگر اعضای کادر فنی به تصمیم داور قابل تحسین بود. محرم بدون ذره ای اعتراض، تصمیم داور را پذیرفت و رفتارش کنار خط هیچ تغییری نسبت به چند ثانیه قبل از اعلام گل نداشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در