اولین تصاویر از کامیون کشنده جدید سیباموتور برای بازار ایران


اولین تصاویر از کامیون کشنده جدید سیباموتور برای بازار ایران

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) به تازگی اولین تصاویر از کامیون کشنده جدید سیباموتور منتشر شده است. به نظر می‌رسد این کشنده در حال طی کردن تست‌های میدانی است. به تازگی در یکی از خیابان‌های تهران، کشنده تک محور سیباموتور مشاهده شده است. این کامیون کشنده توان 460 اسب بخاری دارد و قرار است در سال 1401 راهی بازار ایران... نوشته اولین تصاویر از...

به تازگی اولین تصاویر از کامیون کشنده جدید سیباموتور منتشر شده است. به نظر می‌رسد این کشنده در حال طی کردن تست‌های میدانی است.

به تازگی در یکی از خیابان‌های تهران، کشنده تک محور سیباموتور مشاهده شده است. این کامیون کشنده توان 460 اسب بخاری دارد و قرار است در سال 1401 راهی بازار ایران شود.

اولین تصاویر از کامیون کشنده جدید سیباموتور

از آنجایی که تا عرضه رسمی این کامیون چند ماهی باقی مانده، احتمالا در حال تست و آزمایش و بررسی‌های میدانی آن هستند. اولین باری که کشنده گروه خودروسازی سیباموتور در انظار دیده شد، نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته بود و در آنجا بود که مدیران شرکت خبر از عرضه آن در سال جدید دادند.

اولین تصاویر از کامیون کشنده جدید سیباموتور برای بازار ایراناولین تصاویر از کامیون کشنده جدید سیباموتور برای بازار ایران

در حال حاضر تنها اطلاعات فنی که از این کامیون در دسترس است، توان 460 اسب بخاری آن می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر و تاریخ دقیق عرضه این کشنده می‌توانید گجت نیوز را دنبال کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان