سهمیه لیگ یک کشور به تیم هندبال فردیس رسید


سهمیه لیگ یک کشور به تیم هندبال فردیس رسید

کرج - ایرنا - رییس هیات هندبال شهرستان فردیس گفت: سهمیه لیگ یک کشور در سال آینده به تیم هندبال آقایان فردیس رسید.

«مرادبخش اربابی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات لیگ دسته ۲ کشور با حضور ۹ تیم از استانهای مختلف در شهرستان لارستان برگزار شد، تیم فردیس به عنوان نماینده استان البرز توانست مقام سوم را کسب و به لیگ یک هندبال بزرگسالان کشور صعود کند.

وی ادامه داد: در این رقابتهابه دلیل حضور نیافتن تیم گرگان در لیگ یک کشور، سهمیه لیگ یک کشور در سال آینده به تیم فردیس رسید.

وی اظهار داشت: هشت ماه گذشته با تشکیل تیم هندبال که در این تیم از نوجوانان،جوانان و بزرگسالان که در تیم های مختلف ملی حضور دارند توانستیم یک تیم هندبال فردیس تشکیل دهیم.

اربابی گفت: امسال جلسه ای برای انتخاب اعضای هیأت برگزار گردید و مسولین کمیته های تخصصی انتخاب شدند و برنامه های سال مشخص و به تصویب رسید.

وی به برگزاری دوره داوری بانوان اشاره کرد و افزود: این دوره با حضور ۲۳ نفر از بانوان هندبالیست و علاقه مند به ورزش هندبال در مرداد ماه در محل سالن مدافعان حرم با مجوز فدراسیون برگزار شد که شرکت کنندگان با آخرین تغییرات و قوانین آشنا شدند که در پیشرفت قضاوت و داوری هندبال شهرستان تاثیر بسزایی داشته است.

رییس هیات هندبال شهرستان فردیس گفت: اعزام ۲ تیم بانوان به مسابقات ۶ جانبه آبیک قزوین مقام سوم و چهارم را به دست آوردند.

اربابی افزود: اعزام تیم آقایان به مسابقات لیگ قهرمانی استان و کسب مقام سوم بمناسبت هفته بسیج ، اعزام تیم آقایان به مسابقات چهارجانبه اشتهارد به مناسبت دهه فجر، اعزام تیم آقایان به مسابقات چهارجانبه آبیک قزوین دو دوره و اعزام تیم نوجوانان دختر شهرستان به نمایندگی از استان به مسابقات قهرمانی کشور کسب مقام چهارم از افتخارات تیم هندبال بانوان و آقایان فردیس بوده است.

حدود ۲۳ هزار ورزشکار فردیسی در رشته های مختلف ورزشی ساماندهی شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد