پخش زنده/ نساجی 0 – استقلال 0


پخش زنده/ نساجی 0 – استقلال 0

در یکی از دیدارهای مهم هفته بیستم، استقلال و نساجی در استادیوم امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفته اند.

در یکی از دیدارهای مهم هفته بیستم، استقلال و نساجی در استادیوم امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفته اند. آبی پوشان برای اینکه صدر جدول و فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند، به دنبال کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند. پس از دیدار برابر شهرخودرو، آبی پوشان برای دومین بار به مشهد آمده اند.

فرهاد مجیدی در این بازی دو مدافع اصلی و شاخص خود یعنی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند را در اختیار ندارد و با این وجود، او یک بار دیگر تیمش را با سیستم 3 دفاعه وارد زمین کرده است. بازگشت عارف غلامی پس از ماه ها به جمع نفرات اصلی، نکته بارز ترکیب آبی پوشان است.

در سمت مقابل نیز نساجی با اینکه در خانه خود بازی نمی کند، اما اسما میزبان این دیدار به حساب می آید. آنها در هفته های گذشته نتایج خوبی را کسب نکرده اند و ساکت الهامی امیدوار است که بتواند ضمن پایان دادن به روند ناکامی های تیمش، نخستین شکست استقلال در فصل جدید را نیز رقم بزند و برای رخ دادن این مسئله، کار سختی را در پیش دارد.

ترکیب نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، عبدالکریم اسلامی، حسین زامهران، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، حسن نجفی، اکبر صادقی

ترکیب استقلال تهران: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد

پخش زنده/ نساجی 0 – استقلال 0

دقایق حساس بازی:

دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی با سوت داور مسابقه آغاز شد.
دقیقه ۱: ارسال شجاعی بازیکن نساجی توسط مدافعان استقلال دور شد.
دقیقه ۳: خطای شجاعی روی مهدی پور گرفته شد.
قیقه ۴: ضربه سر ژستد توسط علیرضا حقیقی دفع شد.
دقیقه ۵: شوت سلمانی به تیرک دروازه نساجی برخورد کرد.
دقیقه ۹: ارسال مهدی پور توسط حقیقی دروازه بان نساجی دور شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس