مسابقات فینال شطرنج قهرمانی بانوان کشور در کرمانشاه آغاز شد


مسابقات فینال شطرنج قهرمانی بانوان کشور در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - مسابقات فینال شطرنج قهرمانی بانوان کشور، از امروز( دوشنبه - 9 اسفند) به میزبانی کرمانشاه با حضور ورزشکارانی از استان‌های مختلف در هتل پارسیان آغاز شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مسابقات فینال شطرنج قهرمانی کشور با شرکت ۱۳ شطرنج باز برای مشخص شدن نفرات برتر سال ۱۴۰۰ کشور تا ۱۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

آناهیتا زاهدی‌فر، آنوشا مهدیان، مطهره اسدی، طناز ازلی، پرنیان قمی، سحر معصومی، مهدیس مهدوی، ژینا پاک طینت، وصال حامدی نیا، آنیتا پرویزی، میترا اصغری زاده‌ و پارمیس وطن به همراه مریم حیدری از کرمانشاه شطرنج بازانی هستند که در فینال مسابقات باهم رقابت می کنند.

مسابقات شطرنج قهرمانی کشور به مدت ۹ روز صبح و بعدازظهر در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار و در نهایت نفرات برتر مشخص می شوند.

دعوت تکواندور کار کرمانشاهی به اردوی نهایی تیم ملی ناشنوایان

اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوای ایران در حالی برگزار خواهد شد که یک ورزشکار کرمانشاهی نیز به این اردو دعوت شده است.

مریم رحیمی تنها بانوی کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی تکواندو ایران است که باید از ۱۰ تا ۲۷ اسفند در تمرینات ناشنوایان حضور پیدا کند.

اردوی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوای ایران به منظور شرکت در رقابتهای المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل، در محل کمپ تیمهای ملی ناشنوایان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس