مزایده خودروی سریال کمدی «نیسان آبی»


مزایده خودروی سریال کمدی «نیسان آبی»

خودروی سریال کمدی «نیسان آبی» به نفع زندانیان دیه مزایده می شود.

مزایده خودروی سریال کمدی «نیسان آبی»

به گزارش راهبرد معاصر با توجه به آمار قابل توجه تصادفات جاده‌ای و محکومیت مقصران این تصادفات به پرداخت دیه که در برخی موارد، به دلیل عدم تمکن مالی فرد خاطی، منجر به حکم حبس برای راننده می‌شود، سامانه فیلیمو در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و ترویج کمک به زندانیان مالی (حوادث جاده‌ای)، تصمیم به فروش نیسان آبی گرفته‌ است.

«نیسان آبی» خودروی محبوب سریالی کمدی با همین نام و با صداپیشگی بهادر مالکی است که با هدف آزادی زندانیان دیه از طریق تارنمای esam.ir به فروش می‌رسد. قیمت پایه برای شرکت در مزایده ۲۰۰ میلیون تومان است.

مزایده خودروی سریال کمدی «نیسان آبی»

این مزایده از ساعت ۸ صبح یازدهم اسفند شروع می‌شود و تا یک هفته ادامه خواهد داشت همچنین خودرو نیسان ظرف ۲ تا ۴ روز به برنده، تحویل داده می‌شود.

نیسان آبی یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور است که از مهرماه امسال در شبکه نمایش خانگی پخش خود را آغاز کرده و در قسمت‌های اخیر به دلیل طرح موضوع زندگی در ترکیه و خیانت شوهر به زنش و ازدواج با منشی خود، با انتقادهایی مواجه شده است. نمایش صحنه‌های متعدد استعمال دخانیات هم یکی دیگر از نقدهای وارد بر این سریال است./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید