120 هزار تن نهاده دامی در استان بوشهر توزیع شد


120 هزار تن نهاده دامی در استان بوشهر توزیع شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 120 هزار تن نهاده دامی از بندر امام خمینی (ره) استان خوزستان به این استان منتقل شده است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از سیدحمیدرضا علم اعلام کرد: چهار هزار و ۹۰۰ دستگاه کامیون بخش خصوصی، شهرداری‌ها و راهداری از بندر امام خمینی (ره) این میزان سهمیه نهاده‌های دامی این استان شامل سویا، ذرت، کنجاله و جو را به مراکز نگهداری، انبار و سیلوها تحویل داده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود نیازی که به این ناوگان برای انجام عملیات راهداری در استان بوشهر احساس می‌شد اما تلاش شد از همه توان استان برای حمل نهاده‌های دامی به بندر امام خمینی (ره ) اعزام، تا خللی در روند حمل سهمیه نهاده‌های دامی این استان پیش نیاید.

علم اضافه کرد: با مشارکت فعالانه تشکل‌های صنفی حمل و نقلی و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تا کنون حمل و نقل کالاهای اساسی سهمیه استان بوشهر از بندر امام خمینی(ره) مطابق سهمیه تعیین شده انجام شده و هیچ مشکلی در زمینه حمل نهاده‌های دامی وجود ندارد.

رشد ۱۳.۵ درصدی سفر ترانزیت جاده‌ای و حمل کالا

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان بوشهر گفت: همچنین از اول سال تاکنون هفت میلیون و ۳۴هزار و ۹۸۴ تن کالا در قالب ۴۴۰ هزار سفر از این استان به سایر مناطق کشور حمل و بارگیری شده است.

علم اضافه کرد: این میزان جابه جایی کالا از نظر تناژ ۱۲.۵ و از نظر سفر ۱۳.۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

وی در خصوص جابه جایی مسافر نیز گفت: از اول سال تاکنون نیز درقالب ۱۷۴ هزار و ۱۴۴ سفر چهار میلیون و ۵۷ هزار و ۴۷۵ مسافر در استان جابه جا شده اند.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان بوشهر گفت:اجرای عملیات راهداری با بیش از ۹۹ میلیارد تومان اعتبار از جمله دیگر اقدامات این اداره کل در این استان است.

علم افزود: اجرای ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر خط کشی با استفاده از ماشین آلات راهداری با حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، ۵۰ کیلومتر لکه‌گیری با آسفالت سرد و ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی با ۵۱ میلیارد تومان اعتبار در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: ۸۵ کیلومتر فوگسیل (آسفالت حفاظتی) و هفت کیلومتر چیپ سیل (آسفالت حفاظتی) با هزینه ۶ میلیارد تومان در سالجاری انجام و آسفالت حفاظتی ۴۰ کیلومتر دیگر تا پایان سال از جمله مهمترین برنامه های این اداره کل است.

علم انجام ۵۵ کیلومتر درزگیری آسفالت، ۱۱۶هزار و ۵۰۰ مترمربع لکه گیری با آسفالت گرم و انجام چهار کیلومتر اسلاری سیل با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار را از جمله دیگر اقدامات انجام شده در سالجاری عنوان کرد.

وی یادآور شد: همچنین انجام ۱۵۵ کیلومتر اسلاری سیل از جمله دیگر برنامه های مهم این اداره کل است که در دستور کار است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار کرد:‌ در زمان حاضر تعداد ۱۷ راهداری و راهدارخانه با تعداد ۳۰۰ نفر نیروی راهدار و ۲۴۷ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در این استان در حال فعالیت هستند.

وی همچنین تعداد مجتمع‌های رفاهی در حال بهره‌برداری را ۲۳ مجتمع اعلام کرد و گفت:‌ ۱۵ مجتمع دیگر نیز در حال ساخت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش