بیش از 5000 عدد مواد محترقه در ملایر کشف شد


بیش از 5000 عدد مواد محترقه در ملایر کشف شد

فرمانده انتظامی ملایر از کشف بیش از پنج هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در این ‏شهرستان، توسط مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد و گفت: در پی کسب خبری ‏مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک توسط فردی در منزل، رسیدگی به موضوع در ‏دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.‏

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی در این رابطه افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه با شناسایی متهم و فعالیت وی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه از آن محل بازرسی کردند و تعداد پنج هزار و ۶۴۱ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و حدود یک کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه دست ساز را کشف و ضبط کردند.

بیش از 5000 عدد مواد محترقه در ملایر کشف شد

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس۱۱۰ گزارش کنند.

ساکی در ادامه از کشف یک دستگاه خودرو مسروقه و دستگیری سارق توسط ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران خبر داد و اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی موثر و بی وقفه، سرانجام سارق تحت تعقیب با یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در یکی از خیابان ها شناسائی و در یک عملیات ضربتی توسط مامورین این کلانتری دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در تحقیقات فنی و تخصصی از متهم دستگیر شده که دارای سوابق متعدد سرقت و مواد مخدر بود، وی به سرقت خودرو مذکور و تعداد هفت فقره انواع سرقت از جمله سرقت لوازم و وسایل داخل خودرو، تجهیزات معابر عمومی و ... اعتراف کرد و با تشکیل پرونده این سارق حرفه ای به مراجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار