فرماندار: هزار و 700 شغل سال آینده در شهرستان تویسرکان ایجاد می‌شود


فرماندار: هزار و 700 شغل سال آینده در شهرستان تویسرکان ایجاد می‌شود

همدان_ایرنا_ سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: سهم اشتغالزایی این شهرستان در سال آینده ایجاد هزار و 700 فرصت شغلی تعیین شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تویسرکان، حسین افشاری در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تویسرکان، افزود: سهم استان همدان در اشتغال‌زایی ۲۳ هزار فرصت شغلی تعیین شده که از این تعداد هزار و ۷۰۰ شغل آن در تویسرکان و با همت دستگاه‌های اجرایی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه البته رویکرد ما اشتغالزایی بیش از این سهم و رقم است، گفت: برهمین اساس و به صورت متفاوت با سال‌های گذشته، از طرح و پروژه به اشتغال می‌رسیم.

افشاری همچنین به کسب رتبه نخست شهرستان تویسرکان در جذب تسهیلات روستایی و مشاغل خانگی استان همدان اشاره کرد و افزود: جذب این تسهیلات در تویسرکان ۱۳۹ درصد رشد داشته است.

سرپرست فرمانداری تویسرکان اظهار داشت: همدان از استان های برتر و پیشرو کشور در زمینه جذب تسهیلات روستایی و مشاغل خانگی است.

وی با تاکید بر اینکه زیست بوم اشتغال تویسرکان از سال آینده براساس پنج مولفه پیگیری می‌شود، گفت: تسهیلات بانکی در این مولفه آخرین گزینه به شمار می‌رود و یکی از ظرفیت های مهم دراین زمینه جذب سرمایه‌گذار و حمایت از کارآفرین است.

به گفته افشاری، مجوز بیش از ۳۵۰ شغل خانگی ظرف کمتر از ۷۲ ساعت صادر می شود که این امر نقش مهمب و توسعه کسب و کار خانگی و روستایی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)