فرانک لبوف:/ خراب شدن پنالتی کپا در فینال، ‌کارما بود


فرانک لبوف:/ خراب شدن پنالتی کپا در فینال، ‌کارما بود

فرانک لبوف، مدافع سابق چلسی‌ ایده جالبی را درباره پنالتی از دست رفته کپا آریزابالاگا برابر لیورپول مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی یک‌شنبه شب در فینال جام اتحادیه به مصاف لیورپول رفت و در نهایت با قبول شکست برابر این تیم از رسیدن به جام قهرمانی بازماند.
دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی بدون گل رسیدند و تمامی بازیکنان موفق شدند ضربات پنالتی خودشان را تبدیل به گل کنند تا نوبت به دروازه‌بان‌ها برسد. در حالی که کلهر توپش را وارد دروازه حریف کرد، کپا توپش را به بیرون زد تا جام قهرمانی به شاگردان یورگن کلوپ برسد.
این اتفاق در حالی رخ داد که ادوارد مندی از ابتدای بازی در دروازه قرار داشت و توماس توخل در دقایق پایانی وقت‌های اضافه تصمیم گرفت که کپا را به جای او وارد زمین کند.

فرانک لبوف:/ خراب شدن پنالتی کپا در فینال، ‌کارما بود


لبوف در گفت‌وگو با ESPN درباره این اتفاق اظهار داشت:« من نمی‌خواهم با کپا بدرفتاری کنم اما شاید این کار کارما باشد. به یاد دارید که او چند سال قبل روی ضربات پنالتی حاضر به تعویض نشد و چلسی شکست خورد؟ شاید به همین دلیل کسی از آن بالا تصمیم گرفته او را تنبیه کند.»
این مدافع سابق آبی‌های لندن با انتقاد از تصمیم توخل برای بیرون کشیدن مندی گفت:« من فکر می‌کنم بیرون کشیدن ادواردو مندی که باعث شد تیمش به قهرمانی جام ملت‌های آفریقا برسد و ضربات را در پنالتی‌ها مهار کرده بود اقدامی غیرمنصفانه بود. هیچ چیز منصفانه نیست، هیچ چیز غیرمنصفانه نیست، در نهایت این تصمیمی است که کادر فنی گرفتند و بازیکنان هم باید آن را بپذیرند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان