چری تیگو 8 پرو فیس لیفت 2023 بدون استتار دیده شد


چری تیگو 8 پرو فیس لیفت 2023 بدون استتار دیده شد

چری محصولات خود را با اسامی مختلفی به بازارهای گوناگون عرضه می‌کند، مساله‌ای که سبب می‌شود تا هر نسخه براساس ویژگی‌های منحصر به فرد آن بازار توسعه یابد. به تازگی تصاویری در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده است که نسخه‌ای جدید از چری

چری محصولات خود را با اسامی مختلفی به بازارهای گوناگون عرضه می‌کند، مساله‌ای که سبب می‌شود تا هر نسخه براساس ویژگی‌های منحصر به فرد آن بازار توسعه یابد. به تازگی تصاویری در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده است که نسخه‌ای جدید از چری تیگو 8 پرو را به نمایش در می‌آورد. لازم است بدانید که چری تیگو 8 پرو در بازار چین با ظاهر متفاوتی نسبت به سایر بازارها عرضه شده است و به بیان دیگر می‌توان گفت که محصول جدید چری، یک چری تیگو 8 پلاس فیس‌لیفت است.

جلوپنجره و قسمت جلو چری تیگو 8 پرو جدید نسبت به سایر مدل‌های دیگر چری بسیار تهاجمی طراحی شده است و به وضوع می‌توان الگوبرداری از سبک طراحی نیسان را در این خودرو مشاهده کرد. چراغ‌های این خودرو مشابه الگوی محصولات نیسان یعنی طرح V چیده شده‌اند و همین مساله به تقویت حس اسپرت خودرو کمک کرده است.

چری تیگو 8 پرو فیس لیفت 2023 بدون استتار دیده شدچری تیگو 8 پرو

براساس اسناد منتشر شده از وزارت صنعت چین، چری تیگو 8 پلاس فیس‌لیفت بزرگترین خودرو در سبد محصولات چری خواهد بود. طول آن 4745 است که با توجه به ابعاد سایر محصولات خانواده تیگو 8 بزرگتر ارزیابی می‌شود. با این حال فاصله بین دو محور خودرو بدون تغییر باقی مانده است و همچنان 2710 میلیمتر خواهد بود.

انتظار می‌رود که چری تیگو 8 پرو در چین با دو موتور بنزینی قابل انتخاب باشد: این موتورها 1.6 TGDI و 2.0 TGDI توربو چهار با ظرفیت 197 و 254 اسب بخار هستند. هر دو موتور از جدیدترین پیشرانه‌های چری هستند و همین مساله خبرنگاران را به عرضه نسخه چهارچرخ محرک از چری تیگو 8 پرو جدید امیدوار کرده است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر