تقویت مکارم اخلاقی یکی از اهداف بعثت رسول خدا(ص)


تقویت مکارم اخلاقی یکی از اهداف بعثت رسول خدا(ص)

حجت الاسلام احمدی گفت: تقویت مکارم اخلاقی یکی از اهداف بعثت حضرت رسول اکرم(ص) و گامی مهم برای نهادینه کردن ارزش ها در بین نسل جدید است.

حجت الاسلام «علی احمدی» با اشاره به بزرگداشت ماه رجب و توصیه به عبادت و ختم صلوات در این ماه بزرگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، اظهار کرد: این ماه در کنار ماه شعبان و رمضان از ماههای بزرگی است که عبادت در این ماهها بسیار سفارش شده است و در واقع ماه رجب و شعبان دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری مسجد قائم(عج) نکا به بیان خصوصیات و ویژگی هالی اخلاقی حضرت رسول پرداخت و افزود: این پیامبر به رسول مهربانی ها معروف است و دارای اخلاق پسندیده ای است که باید در دستور کار باشد.

وی خاطر نشان کرد: الگوبرداری از سیره و روش نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) گامی مهم بریا رستگایر و عاقبت بخیری است و در این راستا باید با تمام توان برای نهادینه کردن این سیره و روش در جامعه استفاده کرد.

حجت الاسلام احمدی گفت: تقویت مکارم اخلاقی یکی از اهداف بعثت حضرت رسول(ص) و گامی مهم برای نهادینه کردن ارزش ها در بین نسل جدید است.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری مسجد قائم نکا افزود: مراسم بزرگداشت مبعث رسول با هدف اشاعه فرهنگ ناب محمدی برگزار شد و با توجه به اینکه حضرت محمد(ص) در روایتی فرمودند: « من برای مکارم اخلاقی و کامل کردن خوبی ها و نیکی ها در جهان و در بین تمام بشریت مبعوث شدم» لذا تقویت مکارم اخلاقی در جامعه باید در دستور کار همگانی باشد.

به گزارششبستان، مراسم جشن و سرور بعثت رسول خوبی ها و پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد(ص) با شور و حال خاصی در کانون فرهنگی هنری مسجد قائم نکا با مداحی روح الله مهدوی برگزار شد و اعضای فعال کانون فرهنگی هنری مسجد قائم نکا میزبان جشن بعثت رسول (ص) بوده و با برگزاری نشست های تخصصی این ایام را گرامی داشتند.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید