برنده بزرگترین مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیک 2022 چه کسی است؟


برنده بزرگترین مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیک 2022 چه کسی است؟

9 ابرقهرمان بدنساز امیدوارند در معتبرترین مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیک 2022 برنده شوند.

آرنولد کلاسیک 2022 سی و چهارمین دوره مسابقات تاریخی بدنسازی خواهد بود. این دومین افتخاری است که یک رقیب می تواند در این ورزش کسب کند . مسابقه امسال برای اولین بار در تاریخ مسابقه در دو شب برگزار می شود. پیش داوری در روز جمعه، 4 مارس 2022، و فینال ها در روز شنبه، 5 مارس برگزار خواهد شد.

9 نفر از بهترین رقبای مسابقات آزاد مردان لیگ حرفه ای IFBB در این مسابقه ژست خواهند گرفت. در میان آن مردان یک مستر المپیا سابق، که همچنین یک برنده سابق آرنولد کلاسیک، و یک قهرمان گذشته است، وجود دارد. لیست کامل به ترتیب در زیر آمده است.

فهرست آرنولد کلاسیک 2022

ویلیام بوناک (هلند) مکس چارلز (ایالات متحده آمریکا) براندون کاری (ایالات متحده آمریکا) سامسون داودا (بریتانیا) ریگان گریمز (کانادا) استیو کوکلو (ایالات متحده آمریکا) فابیو گیگا رزنده (برزیل) جاستین رودریگز (ایالات متحده آمریکا) برت ویلکین (ایالات متحده آمریکا)

در زیر پنج ورزشکار در فهرست فهرستی وجود دارد که باید در روز مسابقه به آنها توجه زیادی کرد.

Brandon Curry

برنده بزرگترین مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیک 2022 چه کسی است؟

کری برنده آرنولد کلاسیک 2019 و مستر المپیا 2019 است. او سومین مردی است که هر دو عنوان را در یک سال به دست آورده است - شاهکاری که او امیدوار است امسال نیز انجام دهد. او اولین بدنسازی خواهد بود که در صورت موفقیت دو بار به این موفقیت دست می یابد.

William Bonac

برنده بزرگترین مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیک 2022 چه کسی است؟

"فاتح" قبلاً دو بار برنده این مسابقه بوده است و در سال های 2018 و 2020 برنده آن شده است. او در سال 2021 به دلیل مشکلات سفر نتوانست از این عنوان دفاع کند. چیزی که برای او در این نمایش وجود دارد این است که کری در ترکیب است و او در چهار دیدار اخیر آنها از بوناک جلوتر بوده است.

قدرت بوناک مقدار عضله متراکم روی قاب 5/6 اینچی اوست. او پاهای بزرگ و کمر کوچکی دارد که او را بزرگتر نشان می دهد. آخرین پیروزی او در آرنولد کلاسیک 2020 بود. او می‌تواند سه بار قهرمان شود، و انجام این کار او را به فهرست کوتاهی از برندگان سه‌بار اضافه می‌کند که شامل دکستر جکسون، فلکس ویلر، کای گرین و جی کاتلر می‌شود.

Steve Kuclo

برنده بزرگترین مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیک 2022 چه کسی است؟

مانند مک میلان، کوکلو مدت زیادی در رده های حرفه ای بوده است. از زمانی که در سال 2011 در مسابقات قهرمانی NPC ایالات متحده حرفه ای شد، کوکلو پنج پیروزی حرفه ای کسب کرده است. پنجمین برد او در Indy Pro 2019 بود. با این حال، "Kingsnake" هنوز یکی از دو عنوان اصلی این ورزش، آرنولد یا المپیا را کسب نکرده است. او در سال 2021 با قهرمانی در آرنولد کلاسیک در سال 2021 نزدیکترین فاصله را داشت که پس از نیک واکر قهرمان و نایب قهرمان، ایان والییر، سوم شد.

کوکلو در گذشته با وزنی حدود 280 پوند در مسابقات شرکت کرده است، اما گزارش شده است که او بیشتر بر روی تعریف و شرطی شدن تا حد امکان تمرکز کرده است. اگر چنین است، دیدن آن ظاهر در برابر بازیکنانی مانند کری و بوناک جالب خواهد بود.

Regan Grimes

برنده بزرگترین مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیک 2022 چه کسی است؟

ریگان گرایمز کانادایی در المپیا 2021 در اورلاندو، فلوریدا در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. قبل از اینکه شهر را ترک کند، میلوش سارسف، بدنساز سابق IFBB Pro را به عنوان مربی خود استخدام کرد. به لطف پیروزی او در نمایش KO Pro 2021 در مصر برای واجد شرایط بودن برای المپیا 2022، سود سهام بلافاصله نتیجه داد.

Dark Horse — Brett Wilkin

برنده بزرگترین مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیک 2022 چه کسی است؟

این ترکیب با رقبای معتبر همراه است، اما X-factor نمایش می‌تواند فردی باشد که چندان شناخته شده نیست. برت ویلکین در ابتدا در سال 2018 به عنوان یک رقیب Classic Physique حرفه ای شد. سپس او اولین بازی حرفه ای خود را در سال 2019 به عنوان رقیب بخش 212 انجام داد. به گزارش NPC News Online، بهترین نتیجه او رتبه ششم در تورنتو پرو 2019 بود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی