تعطیلی پلتفرم ها غیر واقعی است


تعطیلی پلتفرم ها غیر واقعی است

نایب رییس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مربوطه هم از لحاظ آیین نامه ای و هم از نظر موقعیت زمانی مناسب نبود، به این دلیل که الان مجلس در حال بررسی بودجه سنواتی کشور است و باید اقناع حداکثری بین مردم ایجاد شود که هدف چیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سیدکریم حسینی در رابطه با مخالفت برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار کرد: بررسی این طرح در کمیسیون هم از لحاظ آیین نامه ای و هم از نظر موقعیت زمانی مناسب نبود، به این دلیل که الان مجلس در حال بررسی بودجه سنواتی کشور است و قرار بر این بود که این طرح اگر بررسی شود، تمامی زوایای کارشناسی آن بررسی شده و اقناع حداکثری بین مردم ایجاد شود که هدف چیست.

وی در ادامه تصریح کرد: فضایی که در حال حاضر غالب است این است که می خواهند فلان پلتفرم ها را تعطیل و ممنوع کنند و اینترنت محدود شود، اما کشور اینقدر ضعیف نیست که چنین مسائلی که غیر واقعی است بر فضای عمومی جامعه غالب شود و در واقع احساس روانی بدی را به جامعه دهد. علیرغم اینکه نه هدف طراحان و نه هدف کسانی که تا حالا رای دادند این بوده است و به همین دلیل مخالفت شد یا اینکه طوری منعکس شود که با توجه به اینکه هنوز طرح به تصویب نهایی نرسیده و اینترنت ضعفی داشته باشد، این ضعف را به این طرح نسبت می دهند که این موضوع، هم برای شأنیت مجلس خوب نیست و هم اینکه هدف از طرح این موضوع این نبوده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم گفت: واقعا مدیریت خوبی در کمیسیون مربوطه طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی صورت نگرفت و این اعلامی که انجام شد هدف غایی و نهایی مجلس نبود.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل