33 دختر جوانی که بخاطر پروتز و برجسته کردن باسن مردند! تصاویر


33 دختر جوانی که بخاطر پروتز و برجسته کردن باسن مردند! تصاویر پیکر تراشی و جراحی زیبایی همچنین پروتز باسن و سینه...

33 دختر جوانی که بخاطر پروتز و برجسته کردن باسن مردند! تصاویر

پیکر تراشی و جراحی زیبایی همچنین پروتز باسن و سینه، سودای جدید زنان جهان به خصوص تب داغ آن در ایران عواقب ناگواری را به دنبال دارد. مرگ بسیاری از افرادی که در لایپوساکن و دیگر عمل های پیکر تراشی و آمبولی کردن افراد در حین جراحی منجر به مرگ آنها می شود.

33 دختر جوانی که بخاطر پروتز و برجسته کردن باسن مردند! تصاویر

آمبولی کردن در واقع لخته شدن خون در حین جراحی در هر قسمت از بدن منجر به مرگ زیبا جو می شود. در اینبخش هم نگاهی داریم به مشهورترین مدلی که زیر تیغ جراحی پیکر تراشی جان باخت! و دیگر دخترانی که بخاطر برجسته کردن اندام هایشان به دل خاک سپرده شدند!!!

با مرگ مدل معروف مکزیکی روزنامه و خبرهای علمی پزشکی بر آن شدند تا با اطلاع رسانی از این واقعه تلخ به دیگر زیباجویان هشدار بدهند!

33 دختر جوانی که بخاطر پروتز و برجسته کردن باسن مردند! تصاویر

به گزارش بخش خبرهای جالب و خواندنی سایت نازوب، جراحی پلاستیکی که برای برجسته سازی پایین تنه به سبک برزیلی مد شده است جان هر 4 نفر از 3000 نفر را می‌گیرد.

در سرتاسر دنیا، زنانی که در سودای داشتن هیکلی مانند هنرپیشه‌های هالیوودی دست به این جراحی می‌زنند با خطر مرگ روبرو هستند و بسیاری جان خود را روی میز جراحی می‌گذارند.

عوارض جانبی چنین جراحی خطرناکی مانند عفونت عمقی و شدید که حتی خود جراحان را به هشدار واداشته است نیز ممکن است در کوتاه یا طولانی مدت زنان را در کام مرگ فرو ببرد.

تنها در ایالت فلوریدای آمریکا در این سالها 10 زن جان خود را با این جراحی از دست داده‌اند و رقم در کل آمریکا به 33 نفر می‌رسد. زنان برای شبیه شدن به کیم کارداشیان و کایلی جنر در حالی تن به چنین پروسه دردناک و خطرناکی می‌دهند که ریسک بالایی را متحمل است.

در این جراحی چربی از یک نقطه بدن بیمار برداشته شده و در پایین تنه‌اش تزریق می‌شود. این کار می‌تواند باعث نفوذ تکه‌ای چربی از ماهیچه داخل رگ‌های خونی شده و این چربی در رگ‌ها به حرکت دربیاید که با رسیدن به ریه‌ها و قلب Heart می‌تواند کشنده باشد و یا مشکلات تنفسی و قلبی برای بیمار ایجاد کند.

33 دختر جوانی که بخاطر پروتز و برجسته کردن باسن مردند! تصاویر

در ایران خودمان نیز روزانه صدها نفر جان خود را روی میز جراحی می گذارند اما متاسفانه روزنامه و خبر رسانی نمی شود.

لاتیا باومیستر 30 ساله یکی از قربانی‌های این جراحی برجسته سازی پایین تنه است. او روی میز جراحی در فلوریدا جان باخت و 6 فرزندش را بی مادر گذاشت. قربانی‌های دیگر، بیشتر مادرانی بودند که جان خود و بودن با فرزندانشان را قربانی سودای زیبایی کردند.

33 دختر جوانی که بخاطر پروتز و برجسته کردن باسن مردند! تصاویر

حرف آخر:

چرا با یک باور اشتباه به این که می توانید خیلی راحت اندامی زیبا داشته باشید جان خود را به خطر می اندازید!؟ چرا با تغذیه ای درست، ورزش علاوه بر شاد بودن با سلامتی به اندام ایده آل خود برسید.

می دانیم که بدست آوردن هیچ چیز در این دنیای عجیب غیر ممکن نیست پس با برنامه ریزی به اندامی و استایل ایده آل خودبرسید.

مطالب پیشنهادی

پروتز کردن سینه چیست

آموزش روش های گونه گذاری، پروتز لب، کوتاه کردن بینی در منزل با تصاویر

خوراکی های چاق کننده | مواد غذایی برای پروتز

عکس های داغ مردی که سینه و لب هایش را پروتز کرد

خانم بازیگری که با پروتز لبهایش معروف شد (عکس)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو اولین اجرای معین در ایران !