اینزاگی: مساوی نتیجه خوبی برای اینتر بود


اینزاگی: مساوی نتیجه خوبی برای اینتر بود

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است تیمش هنوز شکست قبلی برابر میلان را فراموش نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف میلان رفت و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
این نمایش ناامیدکننده دیگری از نراتزوری بود که حالا تقریبا یک ماه کامل است در هیچ دیداری موفق به کسب پیروزی نشده است و این نتیجه مساوی به سود میلان است که در بازی برگشت مهمان است و حتی اگر آن بازی به مساوی بکشد اما گل داشته باشد، این روسونری است که راهی دیدار فینال خواهد شد.
اینزاگی پس از پایان بازی به مدیاست گفت:« من فکر می‌کنم این دربی به نسبت دو دربی قبلی خیلی درخشان نبود چون دو تیم چیزهای زیادی برای از دست دادن داشتند، عصبی بودند و به 180 دقیقه فکر می‌کردند. ما می‌خواهیم به فینال برسیم و یک جام دیگر به دست آوریم. می‌دانیم این سی و ششمین بازی فصل بود و باید بار دیگر به اوج برگردیم.»

اینزاگی: مساوی نتیجه خوبی برای اینتر بود


او با اشاره به تعدد بازی‌های تیمش اظهار داشت:« ما خیلی بازی می‌کنیم. جدای از اشتباهی که هاندانوویچ داشت، به یاد نمی‌آورم که میلان موقعیت دیگری داشته باشد. رومانیولی در کارهای دفاعی حضور داشت تا اجازه گلزنی ادین ژکو را ندهد.»
این مربی ایتالیایی درباره شرایط این بازی اضافه کرد:« بازی‌ها پر از حادثه هستند. این بازی خیلی تاکتیکی نبود چون اهمیت زیادی داشت. ما در تلاش هستیم تا از نظر فیزیکی و انرژی ذهنی بار دیگر به اوج برگردیم. می‌خواستیم به یک هشتم لیگ قهرمانان و نیمه نهایی جام حذفی برسیم وئ حالا که اینجاییم باید از این فرصت استفاده کنیم.»
اینزاگی با اشاره به شکست این تیم در آخرین دربی برابر میلان پیش از این دیدار ادامه داد:« من فکر می‌کنم مساوی نتیجه درستی بود. ما هنوز نتوانستیم شکست 1-2 برابر میلان در لیگ را از خاطر ببریم، آن هم در حالی که آن بازی تا دقیقه 75 روند کاملا متفاوتی داشت.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403