کارآفرینان سرداران جنگ اقتصادی هستند


کارآفرینان سرداران جنگ اقتصادی هستند

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گفت: اگر بخواهیم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را رتبه بندی کنیم باید استان البرز را در رتبه اول قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، محمد صادق بیجندی در جمع فعالان مشاغل خانگی البرز تصریح کرد: مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز از ابتدا با دو دیدگاه راه اندازی شد که به مرور زمان به هم نزدیک و با اصلاحات در هر دو دیدگاه استان البرز به عنوان اولین استان در پیاده سازی طرح ساماندهی مشاغل خانگی شناخته شد.

وی افزود: برای ایجاد مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز دستگاه‌های مختلف پای کارآمدند و اهمیت کار را تشریح کردند.

وی ادامه داد: بنابراین با کنارهم گذاشتن توان‌های کم مجموعه‌ای از توان‌ها ایجاد شد و اگر بخواهیم در کشور طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را رتبه بندی کنیم باید استان البرز را در رتبه اول قرار دهیم.

بیجندی اضافه کرد: در شهرداری و شورای شهر کرج حمایت و همکاری خوبی با مجموعه صورت گرفت. اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بنیاد علوی و برکت نیز همکاری بسیار خوبی داشتند. بسیج سازندگی و همه ارگان‌ها از این کار حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینان سرداران جنگ اقتصادی هستند، گفت: برنده این همکاری‌ها در بلند مدت کارآفرینان و مردمی که این جریان را شکل می‌دهند هستند. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تکثیر این تجربه موفق باشیم.

گفتنی است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان البرز با همکاری اداره کل تعاون و جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در حال اجرا است و شکل‌گیری و راه‌اندازی مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی نیز به عنوان یک الگوی نوین در زمینه کسب و کارهای خانگی در همین راستا عملیاتی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !