استاندار: اجرای طرح‌های عمرانی شهرهای استان‌ سمنان یک ماه متوقف می‌شود


استاندار: اجرای طرح‌های عمرانی شهرهای استان‌ سمنان یک ماه متوقف می‌شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: اجرای طرح های عمرانی شهرهای این استان از 15 اسفندماه جاری لغایت 15 فروردین 1401 برای رفاه حال مسافران و بهبود خدمت رسانی به آنان متوقف می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری بیان کرد: فعالیت عمرانی طرح های بزرگ شهرهای استان سمنان ادامه می یابد اما برای رفاه حال مسافران و حفظ ظاهر شهرها هر گونه فعالیت عمرانی سایر طرح ها به مدت یک ماه متوقف می شود.

وی افزود: بهبود مسیرهای عبور و ورودی شهرها، ساماندهی اصناف و تامین کالاهای اساسی در راستای دریافت خدمات زائران و مسافران نوروزی پس از ۲ سال درگیری با کرونا انجام می شود و مسیر تردد، مساجد و وضعیت روستاهای هدف گردشگری استان سمنان برای اسکان و ارائه خدمات به مسافران نوروزی ساماندهی می شود.

استاندار سمنان اظهار داشت: تمامی دستگاه های خودپرداز بانک های عامل، جایگاه های سوخت و نمازخانه های ادارات و مساجد شهرها برای ارائه خدمات و در شرایط اضطراری آماده هستند.

هاشمی ادامه داد: در ورودی شهرها، واحدهای صنفی کشیک نوروزی مانند داروخانه ها، بانک ها و تعمیرگاه ها برای دسترسی راحت و سریع مسافران مهیا می شود و وضعیت بهداشت رستوران های بین راهی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: خدمات و شرایط شهری و سفر استان سمنان برای مسافران و زائران به گونه ای فراهم می شود که مسافران دغدغه تامین امنیت و نیازهای اساسی نداشته باشند.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: بهبود وضعیت روشنایی پارک ها، بهداشت سرویس های بهداشتی، نظافت محیطی و پاکسازی ورودی شهرها برای رفاه حال مسافران انجام می شود.

هاشمی فعالیت گشت های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در ایام نوروز و مراقبت از مراتع را ضروری برشمرد و ابراز داشت: برخی سودجویان در ایام نوروز اقدام به تخریب یا بهره برداری غیرمجاز از مراتع، جنگل ها و بیابان های استان می کنند و گشت های نظارتی منابع طبیعی و جهادکشاورزی برای کنترل شرایط فعال شوند.

وی افزود: پایگاه های هلال احمر و اورژانس آمادگی کامل در صورت بروز حوادث را داشته باشند و نمازخانه های ادارات و سازمان ها نیز برای اسکان مسافران در شرایط ویژه آماده شوند.

استاندار سمنان سلامت مردم، مسافران و زائران را اولویت اول و مهم در ایام نوروز دانست./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...