افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی صالحین در بخش بزینه‌رود


افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی صالحین در بخش بزینه‌رود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی صالحین در بخش بزینه‌رود و 6 واحد مسکن مددجویی احداثی از محل زکات در بخش بزینه‌رود افتتاح شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۶۰ مرکز نیکوکاری در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه در سطح استان با مجوز و نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و مدیریت مردمی فعالیت دارند، اظهار کرد: از تعداد مذکور ۵۶ مرکز به صورت تخصصی در بخش‌های اشتغال و کارآفرینی، زکات، فرهنگی، مشاوره و مددکاری، مسکن، ایتام و امور حقوقی به جامعه هدف ارائه خدمت می‌کنند.

وی از افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی صالحین در بخش بزینه‌رود خبر داد و افزود: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری، واگذاری امور مردم به مردم بوده و این مراکز به صورت داوطلبانه و مردمی ایجاد شده است.

این مسئول تصریح کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی صالحین در بخش بزینه‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به صورت محله مبنا و تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان فعالیت دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از افتتاح ۶ واحد مسکن مددجویی احداثی از محل زکات در بخش بزینه‌رود خبر داد و خاطرنشان کرد: تأمین سرپناه و مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت، یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد در کنار ارائه سایر خدمات به افراد تحت پوشش است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین خبر از وضعیت تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان