علت دعوای شکیرا با پیکه فاش شد


پیکه و شکیرا یکی از معروف‌ترین زوج‌های دنیا به حساب می‌آیند که هر کدام در رشته کاری خودشان بسیار موفق هستند. آخرین تک آهنگ شکیرا شباهت بسیاری به زندگی شخصی او در کنار جرارد پیکه دارد. این خواننده در مصاحبه جدیدش مدعی شده...

پیکه و شکیرا یکی از معروف‌ترین زوج‌های دنیا به حساب می‌آیند که هر کدام در رشته کاری خودشان بسیار موفق هستند. آخرین تک آهنگ شکیرا شباهت بسیاری به زندگی شخصی او در کنار جرارد پیکه دارد.

این خواننده در مصاحبه جدیدش مدعی شده که به دلیل فرهنگ متفاوتی که این دو نفر در آن رشد کرده‌اند – شکیرا کلمبیایی و پیکه اسپانیایی است – نگاه یکسانی به وقت‌شناسی ندارند و همین موضوع گاهی باعث جر و بحث بین آن‌ها شده است.

شکیرا با خنده به پادکست Planet Weirdo with Holy H گفت: «همسر بیچاره من، پدر کوچک خسته یا هر اسمی که می‌خواهید او را صدا کنید، او باید مدت‌ها در انتظار من بیدار می‌ماند. او از این بیدار ماندن و انتظار کشیدن خسته است، چون زمان کلمبیا با زمان اسپانیا هم‌خوانی ندارد و متفاوت است.»
این خواننده ۴۵ ساله شرح داد که پیکه به دلیل حضور در تیم بارسلونا زمانبندی مشخصی برای ساعت خوابش دارد، اما این موضوع درباره او صدق نمی‌کند. این ستاره کلمبیایی اظهار داشت: «ذهن او چنین ساختاری دارد و من هم از وقتی که با او ملاقات کردم وقت‌شناس‌تر شده‌ام، اما زمان‌هایی که ما واقعا دعوا می‌کنیم به این خاطر است که من دیر می‌کنم و او در انتظارم بیدار می‌ماند.»
او با اشاره به برنامه کاری فشرده‌ای که دارد اضافه کرد: «من همیشه در حال کار کردن هستم. مهم نیست اگر مجبور باشم روز شنبه، یکشنبه یا دوشنبه کار کنم، شرایط همیشه همین است؛ بنابراین من واقعا مفهوم زمان را از دست می‌دهم.» شکیرا و پیکه از سال ۲۰۱۱ در کنار هم هستند و دو پسر ۹ و هفت ساله به نام‌های میلان و ساشا دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...