مرکز قرنطینه اتباع و مهاجرین خارجی در مرز مهران دایر می شود


مرکز قرنطینه اتباع و مهاجرین خارجی در مرز مهران دایر می شود

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: با توجه به تردد تعداد زیاد اتباع و مهاجرین خارجی کشور به عراق از طریق مرز مهران مرکز قرنطینه اتباع و مهاجرین خارجی در مرز مهران دایر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اظهار داشت: این مرکز در مرز مهران با توجه به شرایط کرونا و ارائه خدمات به اتباع خارجی راه اندازی می شود.

وی افزود: دایر شدن این مرکز به ویژه در شرایط کرونایی و ایام اوج تردد مرز مهران برای خدمات دهی به اتباع خارجی می تواند بازتاب مثبت جهانی داشته باشد.

معاون استاندار ایلام ضمن تقدیر از کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل به دلیل اختصاص دستگاه دیالیز و فریز کرونا به استان تاکید کرد: انتظار داریم کمک های ارائه شده به اقشار آسیب‌پذیر اتباع و مهاجران خارجی تداوم داشته باشد.

نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نیز در این دیدار گفت: بدلیل مرزی بودن ایلام، این استان مورد توجه ماموریت های سازمان ملل است و به همین دلیل از استانداری ایلام به خاطر فراهم ساختن این دیدار تقدیر می شود.

مراد مرادوف افزود: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل بیش از ۴۰ سال است در ایران خدمات رسانی می کند و رابطه بسیار نزدیک و صمیمانه ای با مسوولان کشور در این حوزه داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»