مراکز عرضه مستقیم کالا جایگزین نمایشگاه بهاره در مشهد شد


مراکز عرضه مستقیم کالا جایگزین نمایشگاه بهاره در مشهد شد

مشهد- ایرنا- معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امسال به جای برپایی نمایشگاه عرضه کالای بهاره در آستانه سال جدید، مراکز عرضه مستقیم کالای اساسی و تنظیم بازار با قیمتی پایین‌تر از عرف بازار در مشهد ایجاد می شود.

علی غفوری مقدم روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مراکز عرضه مستقیم کالای اساسی بر طبق تصمیم کارگروه تنظیم بازار مشهد و با همکاری اتاق اصناف و شهرداری مشهد به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت کالاهای اساسی انجام می شود.

وی بیان کرد: بدین منظور از عصر امروز فعالیت هفت مرکز عرضه مستقیم کالاهای اساسی و تنظیم بازار در مشهد آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این مراکز در اختیار اتاق اصناف مشهد قرار گرفته است و اتاق اصناف از بسیج اصناف خواسته تا معتمدان صنفی را شناسایی و زمینه ایجاد غرفه و عرضه مستقیم کالا در این مراکز را برای آنها فراهم کنند.

وی افزود: در این مراکز کالاهای مورد نیاز عید نوروز از جمله برنج، حبوبات، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، نبات و آب نبات، مواد پروتیینی، میوه و صیفی جات مانند سیب زمینی و پیاز، مواد لبنی با قیمتی ۱۵ تا ۳۰ درصد کمتر از بازار و قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه می شود.

غفوری مقدم اظهار داشت: مراکز عرضه مستقیم کالا در مشهد در بلوار توس بین "میدان شهید فهمیده و خیابان معراج، کوه سیدی نبش خیابان مهدی، بلوار وحدت کوچه شماره ۲۱، کوچه شماره ۲ خیابان حر در شهرک شهید رجایی، کوچه شماره ۴۲ خیابان بابانظر در پارکینگ شهرداری منطقه ۴، بلوار سجادیه و سه راه ادبیات" دایر شده‌اند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امسال همچنین پنج فروشگاه در حاشیه شهر مشهد نیز با مدیریت سپاه نسبت به عرضه مستقیم کالاهای اساسی و تنظیم بازار اقدام می‌کنند.

هر ساله در آستانه عید نوروز، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد به همراه مراکز فروش فوق العاده در اصناف ویژه کالاهای پر مصرف ایام نوروز بر پا می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست