محصولات جدید نتربیت؛ بالاترین کیفیت، برترین گارانتی


محصولات جدید نتربیت؛ بالاترین کیفیت، برترین گارانتی

امروزه دسترسی به اینترنت در هر زمان و مکان به یکی از مهمترین نیازهای افراد در جامعه تبدیل شده است. در واقع حتی تصور این که یک روز هم بتوانیم بدون اینترنت دوام بیاوریم شاید غیر ممکن باشد!

امروزه دسترسی به اینترنت در هر زمان و مکان به یکی از مهمترین نیازهای افراد در جامعه تبدیل شده است. در واقع حتی تصور این که یک روز هم بتوانیم بدون اینترنت دوام بیاوریم شاید غیر ممکن باشد!

در حال حاضر بهره‌مندی از اینترنت نه فقط برای گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی یا تماشای آنلاین ویدئو اهمیت دارد، بلکه بسیاری از امور حیاتی نیز بدون آن بسیار دشوار می‌شود.

به عنوان مثل پرداخت قبض، بررسی ایمیل‌های کاری و برگزاری جلسه با همکاران مواردی نیستند که بتوانید مدت زمان زیادی بیخیال انجام آن‌ها شوید!

محصولات جدید نتربیت؛ بالاترین کیفیت، برترین گارانتی

شاید وجود همین نیازها بود که باعث شد سروکله مودم‌های همراه پیدا شود. مودم‌های 3G و در حال حاضر 4G/LTE به ما اجازه می‌دهند تا اتصال به اینترنت تنها محدود به خانه یا اداره نباشد.

با استفاده از مودم‌های 4G/LTE شما می‌توانید به راحتی در هر مکانی که هستید حتی در مسافرت، از طریق مودم به اینترنت متصل شوید و از آن استفاده کنید.

نتربیت؛ تولیدکننده تخصصی مودم‌های 4G

در میان تولیدکنندگان مودم‌های قابل حمل، شرکت نتربیت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نتربیت که با برندهای مطرح تایوانی از جمله دی‌ لینک همکاری می‌کند و تجربه زیادی در زمینه تولید محصولات شبکه از جمله مودم‌های 4G دارد. یکی از مهمترین دلایل کیفیت بالای محصولات نتربیت را باید فناوری بالای خط تولید این شرکت دانست.

محصولات جدید نتربیت؛ بالاترین کیفیت، برترین گارانتی

طبق تصاویر و ویدیوهای موجود از کارخانه نتربیت، می‌بینیم که خط تولید SMT این شرکت از جدیدترین نوع دستگاه های قطعه گذاری بر روی سطح برد خام بوده و عملیات نصب این قطعات توسط ربات‌های تمام اتوماتیک انجام می‌شود.

همچنین در خط تولید شرکت نتربیت، دستگاه‌هایی وجود دارند که وظیفه بازرسی بُرد الکترونیکی را برعهده داشته تا از کیفیت مونتاژ قطعات، اطمینان کامل حاصل شود.

علاوه بر آن استفاده از دستگاه اتوماتیک حوض قلع (Wave Soldering) باعث می‌شود تا مونتاژ کردن بردهای Dip به صورت بهینه انجام شده و قطعات با بالاترین کیفیت ممکن سرهم بندی و مونتاژ شوند.

محصولات جدید نتربیت؛ بالاترین کیفیت، برترین گارانتی

وجه تمایز کارخانه نتربیت در انجام تست های پیشرفته و متعدد بر روی برد های تولید شده است. کنترل کیفیت در این سطح در کمتر کارخانه ای در ایران به چشم می خورد. برد های تولید شده با انجام چندین مرحله تست از هر نظر بررسی و کنترل می شوند و تنها در صورت موفقیت آمیز بودن کلیه تست ها، وارد مراحل بعدی تولید می شوند. از مهمترین تجهیزات تخصصی تست بُرد الکترونیکی و تراشه‌های موجود در خط تولید نتربیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Port Test Wifi Calibration Wireless Throughput

با کمک این تجهیزات پورت‌های شبکه موجود در مودم‌ها به طور کامل تست شده و از سلامت و صحت عملکرد آنها اطمینان حاصل می‌شود. همچنین شبکه وای‌فای نیز کالیبره شده تا بازه فرکانس و میزان آنتن‌دهی آن تنظیم شود.

با کمک دستگاه Wireless Throughput نیز، تعداد و سرعت داده‌های ارسالی درون شبکه اندازه گیری می‌شود و عملکرد صحیح وای‌فای تست می‌شود.

استفاده از تجهیزات و خط تولید با بالاترین استانداردها در نتربیت را باید نتیجه همکاری این شرکت با بزرگترین برندهای جهانی فعال در حوزه IT و شبکه دانست.

چرا مودم‌های نتربیت را انتخاب کنیم؟

مودم‌های نتربیت با جدیدترین استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند. علاوه بر این، همانطور که گفته شد تجهیزات اتوماتیک خط تولید این شرکت، امکان وجود نقص در محصولات را به صفر می‌رساند.

از اعتبار این برند نیز نباید گذشت. با وجود قبضه بازار تجهیزات شبکه توسط شرکت‌های چینی، برند نتربیت سطح جدیدی از کیفیت و عملکرد محصولات را به کاربران ارائه می‌دهد.

در واقع نتربیت از شرکت‌های تایوانی که جزو بزرگترین برندهای فناوری در جهان محسوب می‌شوند (از جمله D-Link)، الگو گرفته تا به زودی بتواند قله‌های جهانی را فتح کند.

از دلایل دیگر برای خرید مودم‌های نتربیت می‌توان به گارانتی آن‌ها اشاره کرد. تمامی مودم‌های این شرکت دارای 3 سال گارانتی معتبر آونگ هستند که در صورت وجود مشکل در یک سال اول مودم برای شما به طور کامل تعویض می‌گردد.

همانطور که در طی این سال‌ها مشاهده کردیم وجود گارانتی آونگ به معنی خدمات پس از فروش گسترده و اطمینان از تعمیر یا تعویض محصولات است.

در نهایت باید گفت هر چند که مدت زمان زیادی از طول عمر برند نتربیت نمی‌گذرد، اما این شرکت رؤیاهای زیادی در سر دارد و با تولید محصولات مبتکرانه و با کیفیت در آینده قصد دارد تا سهم خود را از بازار تجهیزات شبکه به ویژه مودم‌ها افزایش دهد.

بنابراین با توجه به رویکرد نتربیت، احتمالاً در آینده نام این شرکت بیشتر به گوش شما خواهد خورد!

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده اند و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...