مصدومیت‌ نفرات اصلی، بلای جان پیکان و حسینی


مصدومیت‌ نفرات اصلی، بلای جان پیکان و حسینی

تیم فوتبال پیکان در بازی های گذشته چند بازیکن اصلی خودش را در اختیار نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در لیگ برتر بیست و یکم یکی از تیم های قدرتمند مسابقات نشان داده است؛ خودروسازان که تا اینجای رقابت ها با کسب 30 امتیاز در رده ششم قرار گرفته‌اند، در بازی های گذشته خود چند بازیکن اصلی شان را در اختیار نداشته‌اند.


مصدومیت برخی بازیکنان اصلی پیکان در هفته های گذشته دست مجتبی حسینی و سایر اعضای کادرفنی این تیم را بسته بود و همین موضوع حتی باعث شد تا آنها از برخی نفرات در پست های غیرتخصصی استفاده کنند.


سامان فلاح، امیرحسین جدی، دانیال جهانبخش و یکی دو بازیکن دیگر نفراتی بودند که بازی های گذشته پیکان را به دلیل مصدومیت از دست دادند. در این بین جدی بعد از چند هفته دوری از میادین مقابل فجرسپاسی دقایقی به عنوان یار تعویضی به زمین رفت اما سایر نفرات هنوز مصدومیت شان رفع نشده است.


عجیب اینکه ایمان اکبری یکی دیگر از بازیکنان جوان و کلیدی پیکان هم در مسابقه با فجرسپاسی به خاطر شرایط نامساعد چمن ورزشگاه حافظیه مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت تا شرایط برای حسینی و همکارانش سخت‌تر شود.


نکته جالب این است که اکثر مصدومان تیم پیکان عضو خط دفاعی این تیم هستند و به همین خاطر مجتبی حسینی با یک بحران بزرگ در هفته های گذشته مواجه شده است.


پیکان روز یکشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران است و هنوز مشخص نیست که بازیکنان مصدوم این تیم شرایط بازی را پیدا خواهند کرد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس