​بیانیه فدرال رزرو بیت کوین را به 45 هزار دلار رساند


​بیانیه فدرال رزرو بیت کوین را به 45 هزار دلار رساند

به دنبال انتشار بیانیه جدید فدرال رزرو مبنی بر افزایش نرخ بهره در ماه جاری، قیمت بیت‌کوین تا کانال 45 هزار دلاری نیز پیش رفت.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش کوین تلگراف، بیت‌کوین روز چهارشنبه به پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی کانال ۴۳ هزار دلاری افت کرد، اما به دنبال اظهارات جدید فدرال رزرو که به نوسانات اقتصاد کلان افزود، این رمزارز مجددا به بالای کانال ۴۵ هزار دلاری صعود کرد.

​بیانیه فدرال رزرو بیت کوین را به 45 هزار دلار رساند

نمودار یک ساعته قیمت بیت‌کوین

پاول: انتظار می رود افزایش نرخ بهره در ماه مارس "مناسب" باشد

داده‌های کوین تلگراف مارکت پرو و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که بیت‌کوین پیش از ساعت شروع به کار وال استریت در تاریخ ۳ مارس، به ۴۳ هزار و ۳۵۰ دلار افت کرد.

با شروع معاملات، قیمت بهبود یافت و به بالای کانال ۴۵ هزار دلار بازگشت. این نوسانات به دنبال انتشار بیانیه جدیدی از سوی جروم پاول، رییس فدرال رزرو، که برای اولین بار به طور مشخص از افزایش نرخ بهره در ماه جاری خبر داد، اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: "سیاست پولی ما با محیط در حال تحول اقتصادی تطبیق داده شده و به همین منوال ادامه خواهد داد."

"ما خرید خالص دارایی‌های خود را به تدریج حذف کرده‌ایم. با تورم بالای ۲ درصد و بازار کار قوی، انتظار داریم که محدوده هدف نرخ وجوه فدرال را در نشست اواخر این ماه افزایش دهیم."

در حالی که مدت‌هاست بازارها قیمت‌گذاری کرده‌اند، با این وجود، پرسش‌هایی درباره میزان افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۲۲ باقی مانده است. پاول افزود، درگیری روسیه و اوکراین، پیامدهای "بسیار نامشخص" را برای اقتصاد ایالات متحده به بار آورده است.

با این وجود، بیت‌کوین نگرانی‌ها از این خبر را پس زد و به کانال ۴۵ هزار دلار صعود کرد. بر اساس سایت تحلیلی Rekt Capital، با توجه به برخی نشانه‌ها، ممکن است منطقه بعدی مقاومت فروش بیت‌کوین کانال ۴۸ هزار دلاری باشد.

در این بین، آلت‌کوین‌ها ثبات بیشتری داشتند و اتریوم کانال ۳ هزار دلاری را پس گرفت. ترا (لونا) که از نظر ارزش بازار در میان ۱۰ رمزارز برتر قرار دارد، به رشد خود ادامه می‌دهد و به سمت کانال ۱۰۰ دلاری حرکت می‌کند.

همچنین، ون دی پوپ اظهار کرد: "کل ارزش قفل شده در اکوسیستم کریپتو واقعاً خوب عمل می‌کند. میزان آن در ماه‌های گذشته فقط حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افت کرد، زمانی که کل بازار به شدت ریزشی بود. موج بعدی فاز صعودی احتمالا توسط دیفای هدایت خواهد شد."

​بیانیه فدرال رزرو بیت کوین را به 45 هزار دلار رساند

نمودار یک روزه قیمت لونا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا