احتمال شکست مذاکرات برجام، دوباره خودرو را در بازار گران کرد + قیمت های جدید


احتمال شکست مذاکرات برجام، دوباره خودرو را در بازار گران کرد + قیمت های جدید

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) به دنبال رسانه‌ای شدن شایعاتی مبنی بر به نتیجه نرسیدن مذاکرات احیای برجام،‌ قیمت خودرو مجددا افزایش پیدا کرده است. به تازگی اخباری مبنی بر به نتیجه نرسیدن مذاکرات احیای برجام منتشر شده است. این اخبار روی بازار خودرو تأثیر مستقیم گذاشته است، به طوری که بررسی‌های صورت گرفته از بازار خودرو نشان می‌دهد که... نوشته...

به دنبال رسانه‌ای شدن شایعاتی مبنی بر به نتیجه نرسیدن مذاکرات احیای برجام،‌ قیمت خودرو مجددا افزایش پیدا کرده است.

به تازگی اخباری مبنی بر به نتیجه نرسیدن مذاکرات احیای برجام منتشر شده است. این اخبار روی بازار خودرو تأثیر مستقیم گذاشته است، به طوری که بررسی‌های صورت گرفته از بازار خودرو نشان می‌دهد که پژو ۲۰۶ تیپ دو طی هفته جاری افزایش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کرده و به ۲۶۸ میلیون تومان رسیده است،‌ پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز طی این هفته افزایش قیمتی را تجربه نکرده و با همان قیمت ۳۲۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

افزایش قیمت خودرو در بازار امروز

پژو پارس معمولی در بازار امروز با قیمت ۲۷۸ میلیون تومان معامله شده که این موضوع خبر از افزایش قیمت یک میلیون تومانی این خودرو می‌دهد. دنا معمولی نیز با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی به ۳۶۸ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سمند ال ایکس در بازار امروز یک میلیون تومان کاهش پیدا کرده و به ۲۶۷ میلیون تومان رسیده است. پراید ۱۱۱ نیز با افزایش قیمت همراه شده و ۱۸۵ میلیون تومان را تجربه کرده است. قیمت پراید ۱۳۱ تغییری پیدا نکرده و همان نرخ سابق یعنی ۱۷۰ میلیون تومان مانده است. پراید ۱۵۱ نیز در بازار امروز تغییر قیمتی را تجربه نکرده و با همان قیمت ۱۶۰ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت تیبا معمولی ۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و به ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است و تیبا ۲ هم کاهش قیمت یک میلیونی را تجربه کرده و به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است. قیمت ساینا دنده‌ای در بازار امروز یک میلیون تومان رشد داشته و به ۱۹۵ میلیون تومان رسیده است. کوییک دنده‌ای نیز بدون تغییر قیمت و با همان نرخ ۱۹۳ میلیون تومان معامله می‌شود. کوییک آر نیز تغییر قیمتی را تجربه نکرده و با همان نرخ ۱۹۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات