واکنش جالب وحید امیری به ماجرای کارت معافیتش + سند


واکنش جالب وحید امیری به ماجرای کارت معافیتش + سند

در شرایطی که از زمان شایعه مربوط به مشکل در کارت معافیت سربازی وحید امیری، این موضوع از سوی نزدیکان وی کاملا رد شده بود. نوشته واکنش جالب وحید امیری به ماجرای کارت معافیتش + سند...

واکنش جالب وحید امیری به ماجرای کارت معافیتش + سند

وحید امیری : فقط به خاطر اطلاع هواداران عزیز عرض کنم که بنده هیچگاه خلاف قانون عمل نکرده و نمی کنم
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 | 22:00
واکنش جالب وحید امیری به ماجرای کارت معافیتش + سند

در شرایطی که از زمان شایعه مربوط به مشکل در کارت معافیت سربازی وحید امیری، این موضوع از سوی نزدیکان وی کاملا رد شده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در شرایطی که طی هفته‌های اخیر حواشی زیادی حول معافیت سربازی‌اش شکل گرفته بود، به توضیحی کوتاه در این زمینه و رد موضوع اشکال دار بودن آن، پرداخت.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از ماجرای داغ شدن سربازی دو بازیکن استقلال و تلاش نتیجه این بازی برای دریافت معافیت تا پایان فصل برای حسین مرادمند و سیاوش یزدانی، بحث سربازی وحید امیری و کارت معافیت وی نیز بر سر زبان‌ها افتاد.

در شرایطی که از زمان شایعه مربوط به مشکل در کارت معافیت سربازی وحید امیری، این موضوع از سوی نزدیکان وی کاملا رد شده بود و مدعی شدند که وی با پشت سر گذاشتن دو کمیسیون پزشکی این معافیت را با تایید نظام وظیفه دریافت کرده، با این حال بحث در این خصوص همچنان ادامه یافت.

در نهایت اما وحید امیری ترجیح داد شخصا به این موضوع بپردازد و طی متنی در صفحه شخصی خود آن را توضیح دهد. ملی‌پوش پرسپولیس در این متن کوتاه اینطور نوشته است:

تا الان دلیلی ندیدم که در خصوص حواشی ایجاد شده صحبت کنم اما فقط به خاطر اطلاع هواداران عزیز عرض کنم که بنده هیچگاه خلاف قانون عمل نکرده و نمی کنم.

امیری در ادامه متن خود نوشته است:

کارت معافیتی که در اختیار دارد کاملا قانونی بوده و مشکلی از این جهت وجود ندارد: معافیت بنده کاملا قانونی و از طریق مراجع ذی صلاح صورت گرفته و جای نگرانی نیست.

واکنش جالب وحید امیری به ماجرای کارت معافیتش + سند

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند