پاول ندود:/ ولاهوویچ را می‌توان با رونالدو مقایسه کرد


پاول ندود:/ ولاهوویچ را می‌توان با رونالدو مقایسه کرد

پاول ندود، مدیر یوونتوس به تمجید دوسان ولاهوویچ، ستاره صربستانی و جدید این باشگاه پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در فصل تابستان سال گذشته کریستیانو رونالدو را بعد از سه فصل از دست داده و در زمستان دوسان ولاهوویچ را از فیورنتینا به خدمت گرفت. این ستاره صربستانی شروع درخشانی در تیم جدید خود داشته و پاول ندود تاکید کرد با ادامه این روند می توان دوسان ولاهوویچ را با ستاره های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو مقایسه کرد.

پاول ندود:/ ولاهوویچ را می‌توان با رونالدو مقایسه کرد

پاول ندود گفت: "صادقانه بگویم عملکرد دوسان ولاهوویچ نیز مرا شگفت زده کرد و می توان او را با بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال مانند کریستیانو رونالدو مقایسه کرد. البته من پیش از این نیز می دانستم که او بازیکن بسیار خوبی است، اما نباید فراموش کنیم ولاهوویچ متولد سال 2000 است و اگر با این ذهنیت به کار خود ادامه دهد، واقعا می تواند دست به کارهای بزرگی در آینده بزند. من متقاعد شده‌ام که آینده متعلق به دوسان ولاهوویچ است.

او بازیکنی واقعا باهوش بوده، می‌داند چگونه برای بازی‌های یوونتوس آماده شود، بسیار متواضع است و به نظر من این خصوصیت برای یک بازیکن، در راه تبدیل شدن به یک قهرمان بسیار مهم است. دوسان ولاهوویچ واقعا در مسیر درستی قرار دارد. وقتی این بازیکنان جوان تشنه موفقیت و متواضع از شما راهنمایی بخواهد واقعا حس خوب داشته و احساس مفید بودن می‌کنید."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش