طرح راهداری نوروزی از 25 اسفند در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود


طرح راهداری نوروزی از 25 اسفند در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ارومیه- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طرح راهداری نوروزی از 25 اسفندماه جاری در استان آغاز می شود و تا 15 فروردین سال 1401 ادامه می‌یابد.

فروغ فاریابی چهارشنبه شب در جلسه کمیته سفر آذربایجان غربی با هدف بررسی وضعیت سفر در نوروز سال ۱۴۰۱ افزود: راهداران در محورهای مواصلاتی و مجتمع های خدماتی رفاهی جاده ای در جریان سفرهای نوروزی پیش رو آمادگی کامل دارند.

وی اضافه کرد: باید با فراهم کردن زیرساخت‌‏ها و ساماندهی ناوگان، نسبت به استانداردسازی و رعایت انضباط در محیط کار ناوگان حمل ونقل عمومی اقدام شود .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر این اداره کل و واحدهای زیرمجموعه، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای سفرهای نوروزی پیش رو نیز بسیار ضروری است.

فاریابی با تاکید بر استقرار گشت های راهداری و پلیس راه و همچنین نهادهای امدادرسان در مکان‌های حساس و پرتردد و ارائه کشیک های نوروزی بیان کرد: جایگاه‌های سوخت در محورهای مواصلاتی استان نیز باید آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به مسافران در طول طرح نوروزی داشته باشند.

وی اظهار کد: نظارت ویژه بر نرخ فروش بلیت، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان مسافری و خدمه سفر و نیز مسافران، ضدعفونی ناوگان مسافری قبل از انجام سفر و نظارت بر رعایت کامل مقررات رانندگی و ایمنی خودرو جزء امور اصلی دستگاه‌های نظارتی برای داشتن سفری امن در طول طرح نوروزی امسال است.

به گزارش ایرنا، سفرهای نوروزی از حدود ۲ هفته آتی در آذربایجان غربی آغاز می شود؛ به نظر می رسد با توجه به فروکش کردن موج اخیر کرونا، امسال سفرهای نوروزی به منوال سال های پیش از کرونا، البته با رعایت پروتکل ها و تزریق سه دز واکسن اجرایی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل