آجورلو: دوست ندارند استقلال در صدر جدول بماند


آجورلو: دوست ندارند استقلال در صدر جدول بماند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شاید این مشکل دیگران است که دوست ندارند استقلال در صدر جدول بماند.

* عزمشان را جزم کرده اند که مقابل استقلال موانع بگذارند * به معاون نیروی انسانی ستاد کل گفتم چرا تحت تاثیر فضای مجازی قرار می گیرید؟ * برای بازیکنان سرباز به سرلشکر باقری نامه نوشتم *کمیسیون تشکیل دادند که بگویند فقط یک نفر تصمیم نگرفته است *یزدانی هشتم اسفند سرباز شده ولی باید تاریخ اعزام جدید به وی اعلام می شد *یزدانی درست می گوید چون قانون باید اجرا می شد اما به محکمه شکایت می کنیم *تا آخر پیگیر کار یزدانی و مرادمند هستیم

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، مصطفی آجورلو در خصوص مباحثی که پیرامون سربازی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند مطرح شده است اظهار داشت:شاید باشگاه استقلال یک تقصیر بزرگی داشته باشد، هم بازیکنان، هم کادر فنی و هم کادر مدیریتی در این قضیه مقصر هستند چون خوب کار می کنند و در صدر جدول هستند. شاید این مشکل دیگران است که دوست ندارند استقلال در صدر جدول بماند. هر کسی به نوبه خودش توانسته کارشکنی کند این کار را کرده و کم نگذاشته است.

* عزمشان را جزم کرده اند که مقابل استقلال موانع بگذارند

وی افزود: به این عزیزان خسته نباشید و خدا قوت می گویم و خیلی ممنون هستیم که شما عزمتان را جزم کردید مقابل استقلال موانع بگذارید. به نظر می رسد استقلال امروز خیلی قوی تر و بزرگ تر از موانعی است که در پشت آن بماند.

در مورد مساله سربازی هم مسائل روشن است. امروز نه، از روز اولی که با این موضوع درگیر شدیم نمایندگان ما در سازمان نظام وظیفه و در نیروهای مسلح ارتباط برقرار کردیم و حتی یک شب ساعت 12 با آقای زاده کمند(معاون محترم نیروی انسانی ستاد کل) که از دوستان من و فردی مومن هستند تماس گرفتم.

* به معاون نیروی انسانی ستاد کل گفتم چرا تحت تاثیر فضای مجازی قرار می گیرید؟

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: به او گفتم چرا دوستان مشکل ایجاد می کنند که وی پاسخی قانونی داد و من هم صحبت هایی قانونی انجام داده و حدود 45 دقیقه صحبت کردیم. او گفت برای ما در فضای مجازی حواشی و مسائلی ایجاد می کنند من هم گفتم اگر بار حمله می آوردند که بهترین دفاع ایران را از استقلال بگیرند برای این است که ما قهرمان نشویم. شما چرا باید تحت تاثیر فضای مجازی قرار می گیرید؟ این حرف در مورد آئین نامه و قانون است. چرا شما تنگ نظری می کنید؟

* برای بازیکنان سرباز به سرلشکر باقری نامه نوشتم

آجورلو یادآور شد:من با حسین مرادمند و سمیعی نزد آقای اشتری رفتم و به او گفتم می خواهم قانون رعایت شود و کار غیرقانونی نمی خواهم. مرادمند بازیکن 28 ساله است و کارت او رجیستر شده، چرا او را به خدمت اعزام می کنید؟ دوستان آنجا نگفتند درخواست غیرقانونی است بلکه می گفتند فضای مجازی مشکل ایجاد می کند که من هم گفتم این مشکل شما است.

من نامه ای از وزیر ورزش برای سرلشکر باقری گرفتم اما ایشان حضور نداشت و جانشین وی دستور داده بود.نامه برای آقای زاده کمند ارسال شد که روی آن نوشته بود بررسی و مساعدت کنید اما آقای زاده کمند نامه را بایگانی کرد.

این کار منجر به این شد که نامه اش را شخصا به سرلشکر باقری نوشته و اعلام کردم که حضور مرادمند در تیم ملی را فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تائید کرده است. سرلشکر باقری هم اعلام کرد راهکاری پیدا کنید که ای بازیکنان ملی از فرصتشان استفاده کنند.

*کمیسیون تشکیل دادند که بگویند فقط یک نفر تصمیم نگرفته است

وی ادامه داد:اینجا دوباره یک بی اخلاقی صورت گرفت، نه از وزارت، نه از فدراسیون و نه از باشگاه استقلال هیچ فردی را دعوت نکردند و خودشان یک کمیسیون تشکیل دادند که بگویند در این قضیه یک نفر تصمیم نگرفته است.

اگر من به آقای زاده کمند گلایه می کنم که حق استقلال را بده، این تضعیف نیروهای مسلح نیست.شما در سنوات گذشته بیش از 100 پرونده اتفاقات تلخ در مورد سربازی داشتید. مگر چند کارت را ابطال نکردید؟ من که کار غیرقانونی نخواستم. شما مرادمند را محروم کردید و باید پاسخگو باشید. این بازیکن ملی حق قانونی باشگاه استقلال است.

*یزدانی هشتم اسفند سرباز شده ولی باید تاریخ اعزام جدید به وی اعلام می شد

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد سیاوش یزدانی گفت: این بازیکن 30 سالش به اتمام رسیده و او سرباز است. ما بلد هستیم و به هر حال آئین نامه ای که نوشتند را خط به خط می دانیم.یک دوستی به من گفت آجورلو مشاوران خوبی ندارد، اتفاقا دوستانی که به من مشاوره می دهند خودشان در نظام وظیفه هستند. من قانونا می گویم سیاوش یزدانی در تاریخ هشتم اسفندماه سرباز بوده و باید او را فرا می خواندید و تاریخ جدید اعزام را به وی اعلام می کردید.

آقایان! کار غیرقانونی و به خاظر فضای مجازی تخلف کردید. یک بازیکن را طوری عصبانی کردید که دیشب گفت من کاری به استقلال و نظام وظیفه ندارم و مسئولان به داد من برسند.چرا با جماعتی که مثل فرزندانتان هستند این کار را می کنید؟

*یزدانی درست می گوید چون قانون باید اجرا می شد اما به محکمه شکایت می کنیم

آجورلو در خصوص اظهارات یزدانی که گفته بود از داخل باشگاه به او گفته اند مشکلش حل شدنی است اما اتفاقی نیفتاده است عنوان کرد:یزدانی درست می گوید، او با خود من صحبت کرد و من هم گفتم مشکل حل است چون قانون باید رعایت شود.حالا اگر کسی قانون را رعایت نمی کند باید دوباره پیگیری صورت بگیرد و به محکمه مراجعه کرد.

میثاقی شب گذشته با بداخلاقی می خواست بگوید مسئولان استقلال حرف غیر واقعی به یزدانی زدند اما اینطور نیست. ما حرف درست را به یزدانی زدیم چون سرلشکر باقری مکتوب به آقای زاده کمند نوشت مشکل را حل کنید.

*تا آخر پیگیر کار یزدانی و مرادمند هستیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این شرایط تیم ملی نباید حامی بازیکن ملی پوش باشد گفت: به نظر می رسد که آنها هم این نگرانی را دارند و تصور می کنند اگر از این فرایند علنی دفاع کنند تیم های رقیب می گویند چرا از بازیکن استقلال دفاع کردید. امیدوارم فدراسیون و وزارت ورزش از این قضیه دفاع کنند کما اینکه ما ول کن قضیه نیستیم و تا آخر پی کار هستیم. بودن مرادمند و یزدانی در باشگاه استقلال بر اساس قانون است و باید این روند دنبال شود.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی