خوزستان بارانی می‌شود


خوزستان بارانی می‌شود

اهواز - ایرنا - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تاثیر سامانه بارشی باعث ابرناکی در سطح خوزستان شده و تا روز شنبه به تناوب باعث رگبار و رعد و برق می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: این سامانه تا اواسط روز شنبه آینده سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط تا به نسبت شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و برخاستن گرد و غبار محلی و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات خوزستان بارش برف خواهد شد.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق، شمال غرب و شرق خوزستان و اوج بارش‌ها از اواخر پنجشنبه تا اواسط جمعه خواهد بود.

سبزه زاری ادامه داد: همچنین با توجه به ضریب بالای ناپایداری احتمال شدت گرفتن بارش‌ها به صورت نقطه‌ای در خوزستان دور از انتظار نیست. شمال خلیج فارس از اواسط امروز تا اواخر شنبه مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته گتوند با ۲۷.۴ و ایذه با ۷.۶ سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۲۶.۷ و حداقل ۱۱.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی