معرفی روش‌های طراحی سایت+ معرفی کسب‌وکار تودی


شرکت طراحی سایت و سئو تودی در حال حاضر در چند رسته تخصصی به مشتریان خدمات می‌دهد. مهم‌ترین رکن یک کسب‌وکار مجازی یعنی طراحی سایت بهترین خدمت ارائه‌شده توسط تودی است.

اهمیت داشتن سایت و کسب‌وکار آنلاین

مشکلات ایجادشده در 3 سال اخیر به علت کرونا برای کسب‌وکارهای حضوری اهمیت حضور در فضای وب و داشتن وبسایت و حضور در شبکه‌های اجتماعی را برای همه شفاف کرده است. نداشتن پایگاه در اینترنت و هم‌زمان شدن این اتفاق با محدودیت‌های کرونا در هر پیک اوج‌گیری این بیماری ضربه بزرگی به کسب‌وکارهای سنتی در این مقاطع می‌زد. ضمن اینکه تغییر رویکرد مردم در خرید با توجه به تجربه خرید اینترنتی در این چند سال قسمتی از مخاطبان را به سمت خرید آنلاین برده است که این جریان جدید نیازمند داشتن پایگاه‌های مختلف در اینترنتی است از داشتن وبسایت مستقل برای کسب‌وکارهای اعم از شرکت‌ها، اشخاص و فروشگاه‌های اینترنتی و حضور در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام است.

تودی به‌عنوان اولین پلتفرم برون‌سپاری کسب‌وکار در تمام این سه سال در کنار تمام بیزینس های سنتی بوده تا با کمترین هزینه بهترین بازخورد رو در فضای مجازی داشته باشند.

شرکت طراحی سایت و سئو تودی در حال حاضر در چند رسته تخصصی به مشتریان خدمات می‌دهد. مهم‌ترین رکن یک کسب‌وکار مجازی یعنی طراحی سایت بهترین خدمت ارائه‌شده توسط تودی است.

داشتن یک وبسایت زیبا کمکی به کسب‌وکار شما نمی‌کند هرچند داشتن رابط کاربری مناسب برای سایت از پایه‌ترین خدمات تودی خواهد بود اما رشد و نمو سایت در موتورهای جست‌وجو مثل گوگل مهم‌ترین مزیت داشتن یک وبسایت است. 98 درصد جست‌وجوهای مخاطبین در گوگل است و هر کلمه مدنظر برای رشد شما فقط ده جایگاه برتر دارد. خدمات سئو تودی به شما کمک می‌کنید تا در بین این 10 شرکت برنده باشید تا علاوه بر منفعت مالی برو روی برندینگ خود کار کنید.

در مسیر رسیده به صفحه اول گوگل تولید محتوای متنی یکی از ابزارهای تودی برای رسیدن به این جایگاه است که در مورد جزییات این موارد در ادامه توضیحات کاملی ارائه می‌کنیم.

انواع روش‌های طراحی سایت:

داشتن وبسایت برای کسب‌وکار به چند روش قابل دسترس است در اینجا 3 مدل از وبسایت هایی که در بازار ایران مخاطب فراوانی دارد و به درد یک کسب‌وکار اینترنتی می‌خورد را معرفی کردیم. استفاده از سایت ساز ها هیچ‌گاه توسط وبسایت معتبر تودی تائید نشده و توصیه نمی‌شود.

1- طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت در 2 وجه فرانت اند و بک اند اگر به صورت اختصاصی کد نویسی شود. به این مدل از وبسایت طراحی سایت اختصاصی اطلاق می‌کنیم. متداول‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی طراحی سایت در ایران php و ASP.NET است در کنار مزایای داشتن یک سیستم اختصاصی که بر اساس نیازهای مجموعه شما طراحی‌شده است چند نکته همیشه از معایب داشتن طراحی اختصاصی سایت بخصوص در اوایل کار است.

در ابتدای داشتن یک سایت هنوز تمام نیازهای شما نیازسنجی نشده و دقیق از مواردی که موردنظر شما و مشتریان شما است اطلاع ندارید پس ممکن است وبسایت شما ناقص طراحی شود. نکته مهم دیگر هزینه تمام‌شده بالای طراحی اختصاصی است این هزینه در ابتدای کار می‌تواند در فضاهای بهتری مانند تبلیغات و سئو صرف شود.

2- طراحی سایت آماده

وبسایت های آماده چند سالی هست که در بازار طراحی سایت ایران به وجود اومدن این مدل از سایت‌ها هم از cms ها آماده استفاده می‌کنند و هم طراحی اختصاصی برای ایشان انجام‌شده ولی اکثراً انتخاب شما رو به چند صفحه و استایل محدود می‌کنند. شما باید از بین طراحی‌های از پیش انجام‌شده یکی را انتخاب کنید این وبسایت های آمده معمولاً فروشگاهی هستند و از هاست یا سرورهای ضعیفی استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید در ابتدای کار کمترین هزینه رو پرداخت کنید وبسایت های آمده یکی از گزینه‌های خوب برای شما است.

3- طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرسی تودی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شرکت‌های نوپا و یا شرکت‌های حرفه‌ای است تودی در هر سطحی از کسب‌وکار شما طراحی سایت با وردپرس انجام می‌دهد هیچ تفاوتی در عملکرد این وبسایت ها با وبسایت های برتر کشور وجود ندارد و چه بسا رعایت اصول راحتی کاربر، سئو و... این مدل از وبسایت های طراحی‌شده توسط تودی را به بهترین گزینه برای همه تبدیل کرده است.

برای داشتن سایت چه چیزهایی لازم است؟

یکی از سؤالات همیشگی کاربران در قسمت مشاوره‌های تودی این است که برای داشتن سایت چه مواردی نیاز است.

1- دامنه: شما برای داشتن یک سایت نیاز به یک آدرس اینترنتی دارید مثل tody.ir تودی دامنه ir را به شما رایگان هدیه می‌کند.

2- هاست یا سرور: اطلاعات سایت شما مثل تصاویر، متن ها فیلم ها و. باید در کامپیوتری آنلاین نگه‌داری شود که‌هاست نام دارد (اگر از پلن های تودی استفاده کنید این مورد برای شما رایگان است)

3- شرکت طراحی سایت: خدمات طراحی سایت تودی در این زمینه به کمک شما می‌آید تا وبسایت شما به نمایش دربیاید.

پشتیبانی سایت

نگهداری از یک سایت حتی از داشتن سایت مهم‌تر است این یکی از شعارهای تودی در پشتیبانی سایت است. تمام کسانی که قبلاً صاحب یک سایت بوده‌اند این مورد را تصدیق می‌کنند که نگهداری از سایت کار بسیار مهمی است پشتیبانی سایت تودی در بین اهالی کسب‌وکارهای اینترنتی زبان زد است ما همیشه مشکل رو قبل از شما متوجه میشیم و قبل از اقدامی از سمت شما مشکلات سایت شما رو برطرف می‌کنیم.

خدمات سئو وردپرس تودی

در بالاتر گفتیم که سئو به رتبه‌بندی وبسایت ها در صفحات گوگل گفته می‌شود. این ساده‌ترین روش توضیح دادن سئو برای مخاطبین تودی است. فرایندهای تودی کاملاً شفاف و بر اساس سئو کلاه سفید است. در زمینه سئو تفاوتی نمی‌کنید که شما از ما سئو سایت وردپرس خودتان رو می‌خواهید یا سایت‌هایی که از روش‌های دیگر طراحی شده‌اند دپارتمان سئو تودی توانایی کار با هر مدلی از سایت را دارد.

معرفی روش‌های طراحی سایت+ معرفی کسب‌وکار تودی

تولید محتوا چیست؟

مهم‌ترین ابزار تودی در توسعه وبسایت شما تولید محتوای متنی است. ما با تولید محتوا و سئو کسب‌وکار شما را درزمینهٔ سئو و ارزش برند اعتبار می‌بخشیم. اکثر کاربران برای رفع نیازهای خودشان، مشکلات روزانه در تمامی زمینه‌ها را سرچ می‌کنند اگر پاسخ این سوالات در محتواهای وبسایت شما باشد اعتبار شما نزد کاربران افزایش پیدا کرده و برای دریافت خدمات یا خرید محصول نیز به شما مراجعه می‌کنند ضمن اینکه در میان محتوای سایت شما بهترین فضای تبلیغاتی برای خدامت و محصولات شماست.

تودی چیست؟

تودی از سال 1396 سه فرآیند تولید محتوای متنی، طراحی سایت و سئو را آغاز کرده است جوانان زیادی به گروه ما اضافه و کم شدن اما شاکله فکری تودی همیشه در بهبود کسب‌وکارها و الی الخصوص توسعه کسب‌وکارهای نوپا است.

در سال 1400 با تغییرات اساسی در ارائه خدمات کاهش هزینه طراحی سایت و شروع فعالیت برون‌مرزی تودی چند پله توسعه پیدا کرد و در سال آینده بخش‌های جدیدتری مثل بخش مجله تودی، آکادمی تودی و... به خدمات تودی افزوده می‌شود که شما عزیزان می‌توانید از قسمتی از این خدمات و مشاوره ما به صورت رایگان استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده