مولفه های تجربه، تخصص و پاک دستی در انتخاب شهردار باید مورد توجه باشد


مولفه های تجربه، تخصص و پاک دستی در انتخاب شهردار باید مورد توجه باشد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه مبلمان شهر ایلام در شأن مردم شهر و استان نیست، گفت: در انتخاب شهردار ایلام به مولفه های تجربه، تخصص و پاک دستی توجه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست با سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام اظهار داشت: با توجه به اینکه مرکز استان بیش از ۶ ماه شهردار نداشته نگران کننده است و این موضوع باعث عقب افتادن کارها و گلایه مندی مردم شده و لازم است هرچه سریعتر تعیین تکلیف و سر و سامان یابد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه که با جلساتی که صورت گرفته یک گفتمان جدید در شورا ایجاد شده ابراز امیدواری کرد: مسائل و مشکلات گذشته رفع شود و مجموعه شورا و شهرداری در راستای رضایت مندی مردم و شهروندان حرکت کنند.

استاندار ایلام در خصوص انتخاب شهردار با تاکید بر مولفه های تجربه، تخصص و پاک دستی، گفت: اسامی که ارائه می شود با دقت مورد بررسی قرار گیرد و هر تصمیمی که به صلاح مردم و شهر است، گرفته شود.

وی ادامه داد: اگرچه اخیرا کارهای خوبی در این شهر صورت گرفته اما همچنان قالب بافت شهر سنتی و خارج از استانداردهای یک مرکز استان است.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به وضعیت بد کمربندی شرقی شهر ایلام اظهار داشت: این کمربندی با توجه به تردد بسیار زیادی که دارد به عنوان پیشانی شهر ایلام مورد توجه است و امروز از وضعیت بسیار بدی برخوردار بوده که نیاز به توجه فوری دارد.

وی افزود: شهرداری باید با کمک راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن و دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به این مهم اقدام نماید.

گفتنی است که در این نشست سرپرست و اعضای شورای شهر ایلام نقطه نظرات خود در خصوص مشکل ۱۰ درصد زمین‌ها، ۵۰ درصد سهم شهرداری، طلب شهرداری از ادارات، طرح جامع شهری را مطرح کردند و در پایان استاندار ایلام پاسخ لازم ارائه دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟