با ویژگی‌های نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل 7، 3 و 2 آشنا شوید


با ویژگی‌های نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل 7، 3 و 2 آشنا شوید

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) کمپانی کپ‌کام اعلام کرد نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل 2، 3 و 7 برای کنسول‌های جدید با پیشرفت‌های بصری تا اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهند شد. بازی‌های رزیدنت اویل 2، رزیدنت اویل 3 و رزیدنت اویل 7 که به ترتیب در سال‌های 1998، 1999 و 2017 میلادی توسط کمپانی کپ‌کام منتشر شدند، پرفروش‌ترین‌های مجموعه... نوشته با...

کمپانی کپ‌کام اعلام کرد نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل 2، 3 و 7 برای کنسول‌های جدید با پیشرفت‌های بصری تا اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهند شد.

بازی‌های رزیدنت اویل 2، رزیدنت اویل 3 و رزیدنت اویل 7 که به ترتیب در سال‌های 1998، 1999 و 2017 میلادی توسط کمپانی کپ‌کام منتشر شدند، پرفروش‌ترین‌های مجموعه بازی رزیدنت اویل به شمار می‌روند. تعداد نسخه‌های فروش رفته از این بازی‌ها 9.3 میلیون نسخه برای رزیدنت اویل 2، 5 میلیون نسخه برای رزیدنت اویل 3 و 10.6 میلیون نسخه برای رزیدنت اویل 7 تخمین زده شده است. طبق این آمار و ارقام، اصلاً غافلگیرکننده نیست که کپ‌کام قصد دارد نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل 2، 3 و 7 را برای دسترسی به مخاطبین بیشتر عرضه کند.

بر اساس چند توییتی که در صفحه رسمی بازی رزیدنت اویل در توییر منتشر گردید، کپ‌کام تأیید کرد که تا اواخر سال جاری میلادی بازی‌های رزیدنت اویل 2، رزیدنت اویل 3 و رزیدنت اویل 7 برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس و سری اس عرضه خواهد شد که هر کدام با پیشرفت‌های در زمینه جلوه‌های بصری و گرافیکی همراه خواهد بود.

با ویژگی‌های نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل 7، 3 و 2 آشنا شویدبا ویژگی‌های نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل 7، 3 و 2 آشنا شوید

هر سه بازی دارای پیشتیبانی از رهگیری پرتو، نرخ فریم بالاتر و صدای سه بعدی خواهند بود و علاوه بر این در نسخه‌هایی که برای کنسول پی اس 5 عرضه می‌شود فناوری لمسی و محرک‌های تطبیقی DualSense نیز پشتیبانی خواهد شد. قابل ذکر است که تاکنون هیچ تاریخ رسمی برای انتشار نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل 2، 3 و 7 اعلام نشده است.

کپ‌کام همچنین تأیید کرد پلیرهایی که هر یک از این بازی‌ها را در کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 یا ایکس‌ باکس وان در اختیار دارند، واجد شرایط برای ارتقای دیجیتالی رایگان، در کنار یک پچ رایگان بر روی رایانه‌های شخصی خواهند بود که با عرضه نسخه‌های پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس و سری اس عرضه می‌شود.

با ویژگی‌های نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل 7، 3 و 2 آشنا شویدبا ویژگی‌های نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل 7، 3 و 2 آشنا شوید

همانطور که گفته شد با توجه به اینکه سه بازی فوق‌ الذکر حتی از موفقیت و محبوبیت بسیار خوب و پایداری برخوردار بودند، تعجب آور نیست که شاهد هستیم کپ‌کام تصمیم گرفته آنها را برای سخت‌ افزار قدرتمندتر ارتقا دهد، اگرچه دیدن اینکه دقیقاً چقدر این ارتقاء قابل توجه است جالب خواهد بود.

منبعGamingBolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی