موثرترین بازیکن لیگ، این هفته مقابل استقلال / اثرگذاری سعید صادقی روی 14 گلِ گل گهر


موثرترین بازیکن لیگ، این هفته مقابل استقلال / اثرگذاری سعید صادقی روی 14 گلِ گل گهر

سعید صادقی با اثرگذاری روی 14 گل در لیگ بیست و یکم بهترین آمار را از آن خودش کرده است و باید در این هفته رو در روی استقلال قرار بگیرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : موثرترین بازیکن لیگ، این هفته مقابل استقلال / اثرگذاری سعید صادقی روی 14 گلِ گل گهر

ایرنا: سعید صادقی با اثرگذاری روی ۱۴ گل در لیگ بیست و یکم بهترین آمار را از آن خودش کرده است و باید در این هفته رو در روی استقلال قرار بگیرد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به اوج حساسیت خود رسیده است. ۲ سوم از مسابقات برگزار شده و در یک سوم باقیمانده قرار است تکلیف قهرمان، تیم‌هایی که سهمیه احتمالی آسیا را به دست می‌آورند و همچنین سقوط‌کننده‌ها مشخص شود.

بازیکنان نیز در این برهه زمانی به اوج آمادگی خود از لحاظ بدنی رسیده‌اند و می‌توانند بهترین بازدهی را برای تیم‌های خود داشته باشند. سعید صادقی نمونه بارز همین مساله است.

یکی از معدود بازیکنانی که در این فصل نمایش بسیار خوبی داشته است. این بازیکن ساروی پیش از تعطیلات نیم‌فصل چهار گل زده و چهار پاس گل را به نام خود ثبت کرده بود، اما با شروع نیم‌فصل دوم و در سه هفته اخیر عملکرد خارق‌العاده‌ای داشته و با سه گل و سه پاس گلی که به خود اختصاص داده حالا با مجموع هفت گل زده و هفت پاس گل و اثرگذاری روی ۱۴ گل از گل‌های تیمش در این فصل بهترین عملکرد را بین تمام بازیکنان لیگ بیست و یکم تا به اینجا داشته باشد.

صادقی، ۲ سال پیش به گل‌گهر سیرجان پیوست تا از ابتدای لیگ بیستم با حضور امیر قلعه‌نویی شاگرد این سرمربی شناخته شده شود. صادقی از همان ابتدا نمایش خوبی از خود بر جای گذاشت و در پایان فصل با چهار گل و چهار پاس گل یکی از بهترین مهره‌های سیرجانی‌ها بود. او در این فصل، اما تا به همینجا و در فاصله ۱۰ هفته تا پایان توانسته سه گل بیشتر به ثمر برساند و سه پاس گل بیشتر هم برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند تا مشخص شود پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

این بازیکن ساروی پس از صنعت ساری در تیم‌های صبای قم، نیروی زمینی، مس کرمان، خونه به خونه، پیکان و پدیده بازی کرد. او زیر نظر رضا مهاجری و یحیی گل‌محمدی در تیم مشهدی خودش را به اهالی فوتبال شناساند. بازیکنی ریزنقش و تکنیکی از سرعت بالایی برخوردار بود و خیلی زود در ترکیب اصلی نماینده مشهد برای خود جایی دست و پا کرد.

این نمایش درخشان او را با مبلغی قابل توجه به گل‌گهر رساند. صادقی در ابتدای فصل نیز مورد توجه باشگاه‌های بزرگ ایران از جمله پرسپولیس، استقلال و سپاهان قرار گرفت، اما با وجود اصرار‌های فراوانی که صورت گرفت و جدیتی که خصوصا استقلال برای جذبش نشان داد ترجیح داد با پیشنهاد جذابی که مدیران باشگاه گل‌گهر ارائه کردند یک سال دیگر در کنار این تیم بماند.

حالا باید دید در ادامه فصل صادقی برای امیر قلعه‌نویی چه کار خواهد کرد. این بازیکن در ۲۷ سالگی آماده پوشیدن پیراهن تیم ملی است و در سال جام جهانی تمام تلاشش را خواهد کرد تا نظر دراگان اسکوچیچ را به سمت خود جلب کند. او در این هفته باید رو در روی استقلال قرار بگیرد. جدالی جذاب که نتیجه‌اش می‌تواند در آینده لیگ هم موثر باشد. احتمالا صادقی با توجه به اینکه در سمت چپ به میدان می‌رود باید مقابل صالح حردانی قرار بگیرد. دوئلی بین ۲ بازیکن ریزنقش و سرعتی که بدون شک پرحادثه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی