واکنش‌های کاربران به درگذشت ناگهانی بانوی بازیگر ایرانی +عکس، ویدئو


واکنش‌های کاربران به درگذشت ناگهانی بانوی بازیگر ایرانی +عکس، ویدئو

مرگ ناگهانی زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون ایران باعث شوکه شدن کاربران بسیاری شده است.

مرگ ناگهانی زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون ایران باعث شوکه شدن کاربران بسیاری شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در روز گذشته خبر ناگهانی درگذشت زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته و برای کاربران بسیار زیادی ناباورانه بود. زهره فکور صبور در حالی درگذشت که مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی "بی‌همگان" به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه‌کنندگی مهران مهام بود.
پس از اعلام خبر درگذشت این بانوی بازیگر، ویدئویی از آخرین مصاحبه تلویزیونی وی به شکل گسترده‌ای در فضای مجازی منتشر شد که او در پاسخ به سوال مجری که آیا اگر به گذشته برگردد، بازیگر می‌شود و او قاطعانه می‌گوید "اصلا" و بعد توضیح می‌دهد که ترجیح می‌داد ازدواج می‌کرد و بچه‌دار می‌شد و اگر "روزی بچه‌دار شوم، هیچوقت نمی‌گذارم وارد این حرفه شود."
کاربران بسیار ضمن ابراز تاسف از این اتفاق تلخ عنوان می‌‌کنند این صحبت‌ها که مدت کوتاهی پیش از درگذشت او بیان شده بود نشان دهنده نارضایتی او از شرایط زندگی و موقعیت کاری‌اش بوده است. این کاربران معتقدند مرگ این هنرپیشه مشکوک است و امیدوارند حقیقت ماجرا روشن شود چرا که آنها بر این باورند مرگ این هنرمند همچون آزاده نامداری رخ داده است و گفته می‌شود او با خوردن ۱۰۰ عدد قرص آرامش‌بخش خودکشی کرده است و دلیل این موضوع را حرف‌های خارج از عرف پاپاراتزی‌ها فضای مجازی عنوان می‌کنند.
ضمن ابراز تاسف و ناراحتی کاربران، هنرمندان بسیاری نیز از این اتفاق متاثر شده و در متن‌های مختلفی درگذشت خانم زهره فکور صبور را تسلیت گفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط