پاسخگویی سامانه تلفن گویای ندای قرآن 1440


پاسخگویی سامانه تلفن گویای ندای قرآن 1440

رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: سامانه ندای قرآن فرهنگسرای قرآن، سالانه با بیش از یک میلیون تماس تلفنی درخدمت همشهریان تهرانی است.

«سعید زکی لو» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: سامانه تلفن گویای ندای قرآن سالانه بیش از یک میلیون تماس تلفنی قرآن دوستان عزیز را پاسخگوست.

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: این سامانه از سال 1380 با 30 خط آنالوگ و با شماره 144 فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1392 با برطرف کردن مشکلات سامانه ، تبدیل خطوط آنالوگ به دیجیتال و افزایش 30 خط به 120 کانال ارتباطی بخش های جدیدی نیز به این سامانه اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد: سال 1395 فاز جدید خدمت رسانی این سامانه به شهروندان تهرانی آغاز شد. از جمله اضافه شدن تفسیرهای قطره ای استاد قرائتی، افزایش تلاوت های ترتیل استاد خلیل الحصری و استاد عباس امام جمعه به سامانه، افزودن یک ترجمه جدید گویا از استاد شیخ حسین انصاریان با صدای استاد عباس سلیمی ، تولید و اضافه کردن 114 تلاوت مجلسی و ماندگار از 30 استاد برجسته جهان اسلام و افزودن کلید داستان های قرآنی به سامانه.

زکی بو ادامه داد: سامانه تلفن گویای ندای قرآن 1440 فرهنگسرای قرآن با حمایت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این 20 سال خدمات بسیار زیادی را به قرآن دوستان ارائه کرده است که انشالله به یاری خداوند تصمیم دارد در سال جدید و فاز بعدی، خدمات رسانی خود را ( افزودن کلید مخصوص حفاظ- یکبار تکرار و سه بار تکرار) برای مخاطبین ارجمند افزایش دهد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!