خدمت رسانی سریع، دقیق و شفاف با سامانه هوشمند امداد


خدمت رسانی سریع، دقیق و شفاف با سامانه هوشمند امداد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد: با سامانه هوشمند امداد، خدمت رسانی سریع، دقیق و شفاف ارائه می‌شود.

خدمت رسانی سریع، دقیق و شفاف با سامانه هوشمند امدادبه گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام فعالیت "سامانه هوشمند امداد" در استان تهران، گفت: سامانه هوشمند امداد به سامانه‌های مختلف کشور متصل است و با پالایش اطلاعات مددجویان خدمات رسانی سریع، دقیق و شفاف ارائه می‌شود.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور "سامانه هوشمند امداد" در این استان راه اندازی شده است، گفت: هم اکنون تمامی خدمات این نهاد در بستر "سامانه هوشمند امداد" به آدرس soha.emdad.ir ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۵ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد در سطح استان تهران بهره مند می‌شوند، بیان کرد: سامانه هوشمند امداد به سامانه‌های مختلف کشور متصل است و با پالایش اطلاعات مددجویان منجر به خدمت رسانی سریع، دقیق و شفاف می‌شود.

پرپنچی، خاطرنشان کرد: در این سامانه نام افراد با کدملی آن‌ها و حتی مشخصات دیگر، چون تعداد فرزندان و وضعیت دارایی آن‌ها علاوه بر بررسی حضوری به صورت سیستمی و با استفاده از سامانه ثبت احوال و ثبت اسناد و املاک به طور مکانیزه نیز بررسی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: سامانه هوشمند امداد برای حفظ کرامت مددجویان، ایجاد شفافیت، نیازسنجی واقعی، نیازسنجی دقیق، اثربخشی منابع درآمدی و عدالت توزیعی پیگیری می‌شود تا اطمینان از سطح کمی و کیفی خدمات به مددجویان حاصل شود.

وی ادامه داد: در واقع سامانه (سها) با هدف افزایش کارآمدی، بهبود فرایند تکریم جامعه هدف و مدیریت خدمات کمیته امداد ایجاد شده تا پالایش اطلاعات مددجویان و دسترسی آسان برای ثبت درخواست خدمات و ارائه خدمات به محرومان به صورت غیرحضوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، صورت گیرد.


پرپنچی، تأکید کرد:کاهش مراجعات مددجویان به ادارات کمیته امداد، چابک شدن فرآیندها، صحت سنجی، حفظ کرامت انسانی نیازمندان و خدمت رسانی سریع‌تر به خانواده‌های مددجو از دیگر مزایای امداد هوشمند است.
وی اعلام کرد: از این پس خدمات در بخش‌های درمان، اشتغال، مسکن، جهیزیه و ملزومات آموزشی نیازمندان از طریق سامانه امداد هوشمند به نشانی soha.emdad.ir امکانپذیر خواهد بود ضمن اینکه درخواست خدمت مددجو و زمان پاسخگویی آن هم از طریق این سایت رصد می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد استان تهران، یادآورشد: حفظ کرامت و شأن خانواده‌های تحت حمایت بسیار مهم است و باید تمام توان خود را برای جلب رضایت مددجویان بکار بندیم از این رو وجود اطلاعات صحیح موجب برنامه ریزی درست و ارتقای اعتماد مردم به کمیته امداد خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در