اخبار حوادث از بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی


اخبار حوادث از بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی

مهاباد- ایرنا - گودبرداری غیراصولی و ناایمن در احداث ساختمان در منطقه امیرآباد و تخریب ساختمان مسکونی مجاور آن و آتش گرفتن یک دستگاه خودرو سواری براثر برخورد با یک تیر چراغ برق از جمله حوادث چند روز اخیر شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی است.

ظاهر فیضه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حادثه کودبرداری غیراصولی در کوچه طرغه ۱۰، منطقه امیرآباد رخ داد که براثر آن این واحد مسکونی دچار خسارت شده و بیش از ۵۰ درصد از آن تخریب و مابقی ساختمان نیز دچار ترک شده و غیرقابل سکونت شده است.

وی با بیان اینکه حین حادثه همه اعضای خانواده در این واحد مسکونی حضور داشتند، افزود: ساکنان این واحد که متوجه ترک خوردن ساختمان می‌شوند، بلافاصله به بیرون از خانه فرار کردند.

مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان بیان کرد: در این حادثه علاوه بر تخریب ساختمان و از بین رفتن برخی وسایل منزل یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که داخل پارکینگ منزل پارک شده بود نیز زیر آوار دفن شده است.

فیضه اضافه کرد: امدادگران آتش نشانی ضمن تخلیه کامل این ساختمان آسیب دیده، محل را کاملا ایمن سازی و سپس به منظور پیشگیری از حوادث دیگر، در خصوص تردد نکردن افراد دراطراف این ملک، تذکرات ایمنی لازم را به ساکنان و مالکان ارائه کردند.

مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از سازندگان ساختمان و مجریان ساخت و ساز خواست تا در گودبرداری‌ها، نکات ایمنی و مقررات ملی ساختمان را رعایت کنند.

وی افزود: میزان خسارت وارد شده به این واحد مسکونی توسط کارشناسان نظام مهندسی در حال بررسی و برآورد است.

آتش گرفتن یک خودرو سواری پژو ۴۰۵ بر اثر برخورد با تیر چراغ برق اخبار حوادث از بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: این حادثه بر اثر واژگونی و آتش گرفتن یک دستگاه خودرو در محور روستایی گردشگری "کوسه" روی داد که بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ این سازمان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه خودرو پژو دچار خسارات زیادی شده و ۲ نفر از سرنشینان آن نیز مصدوم و توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال داده شدند.

به گزارش ایرنا، بوکان با بیش از ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت افغانی افغانستان به تومان، امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403