پس از دیدن مستند بیلاردو، دکتر فوتبال / اشک مربی افسانه‌ای فوتبال آژانتین در آمد


پس از دیدن مستند  بیلاردو، دکتر فوتبال / اشک مربی افسانه‌ای فوتبال آژانتین در آمد

کارلوس بیلاردو مربی مشهور آرژانتینی که مدت‌ها در بستر بیماری است، با دیدن قسمت اول مستند خود، منقلب شد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس بیلاردو در دو جام جهانی 1986 و 1990 سرمربی آرژانتین بود و این تیم را به یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی جهان رساند. او که در بوکاجونیورز هم سابقه مربیگری دارد، اکنون و در سن 83 سالگی در خطر مرگ قرار دارد.

پس از دیدن مستند "بیلاردو، دکتر فوتبال"/ اشک مربی افسانه‌ای فوتبال آژانتین در آمد

سال گذشته بیلاردو پس از یک مصاحبه رادیویی دچار حمله عصبی شد و در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار گرفت. او با مشکل حاد افسردگی نیز روبرو است تا جایی که به مدت یک سال خبر مرگ دیه‌گو مارادونا را به وی ندادند.

در روز پنج‌شنبه ۲۴ فوریه(8 روز پیش)، مستندی سریالی که زندگی و دوران مربیگری کارلوس سالوادور بیلاردو را منعکس می‌کند، از طریق "HB"O Max به نمایش درآمد و نه تنها احساسات همه ورزش‌دوستان، بلکه خانواده و به‌ویژه خودش را برانگیخت. بیلاردو همچنان در یک کلینیک خصوصی بستری است و پس از مشاهده قسمت اول این مستند، نتوانست خودش را کنترل کند و شروع به گریه کرد. مساله ای که باعث شد پزشکان از وی بخواهند که بیش از این هیجان زده نشود.

مستند "بیلاردو، دکتر فوتبال"، فراتر از خود ورزش است. داستانی که نشان دهنده اشتیاق او به فوتبال است. مستندی که خانواده، خاستگاه و چگونگی ظهور او از استودیانتس د لا پلاتا، و قهرمانی جام جهانی با دیگو مارادونا در سال 1986 را روایت می کند.

پس از دیدن مستند "بیلاردو، دکتر فوتبال"/ اشک مربی افسانه‌ای فوتبال آژانتین در آمد

در این مستند، خوان سباستین ورون، اسوالدو زوبلدیا، اسکار روگری، سرجیو گویگوچیا، نری پومپیدو، جوستی، خورخه بوروچاگا، چیچو باتیستا، واسکو اولارتیکوئچا و چولو سیمئونه نیز حضور دارند. مجموعه ای از لحظات و احساسات منحصر به فرد و فراموش نشدنی.

پس از پخش قسمت اول، میگل آنخل لمه، دستیار سابق بیلاردو با برنامه رادیویی"Super Deportivo" صحبت کرد و گفت که با پزشکانی که بیلاردو را همراهی می کردند صحبت کرده و به او گفته اند که قسمت اول سریال خودش را دیده است:« بیلاردو قسمت اول سریالش را دید و با دیدن دانیلا (دخترش) متاثر شد.»
او گفت، ببین دانیلا چقدر کوچولو بود و سپس شروع کرد به گریه کرد. دکترها گفتند که فیلم متوقف شود تا او بتواند بر احساساتش غلبه کند. بیلاردو سپس کمی آرام تر ادامه مستند را تماشا کرد. پزشکان سپس به او گفتند که باید یک هفته یا 10 روز صبر کند تا ادامه مستند را تماشا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی