کنایه سنگین اسطوره استقلال به فرهاد مجیدی


کنایه سنگین اسطوره استقلال به فرهاد مجیدی

حسن گروسی پیشکسوت استقلال گفت : با این کارهای فرهاد مجیدی استقلال به جایی نمی‌رسد و فقط آرامش و تمرکز از تیم دور خواهد شد، باید همین حالا راهکاری برای حل مشکلات پیدا کنیم. نوشته کنایه سنگین اسطوره استقلال به فرهاد مجیدی...

کنایه سنگین اسطوره استقلال به فرهاد مجیدی

حسن گروسی : با اعتراض به مشکلات استقلال فرهاد مجیدی به جایی نمی رسد
نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | 13:54
کنایه سنگین اسطوره استقلال به فرهاد مجیدی

حسن گروسی پیشکسوت استقلال گفت : با این کارهای فرهاد مجیدی استقلال به جایی نمی‌رسد و فقط آرامش و تمرکز از تیم دور خواهد شد، باید همین حالا راهکاری برای حل مشکلات پیدا کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن گروسی پیشکسوت استقلال درباره تساوی استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت:

استقلال می‌توانست ۳ امتیاز مهمی را کسب کند، اما در این بازی نتوانست از موقعیت‌های خود بهره ببرد. فوتبال بالا و پایین دارد و همین به جذابیت آن کمک می‌کند.

وی ادامه داد:

هنوز اتفاقی نیفتاده و ما در صدر جدول هستیم و با تیم دوم فاصله داریم و می‌توانیم این فاصله را بیشتر هم کنیم. متاسفانه برخی افراد با یک تساوی و کسب نتیجه‌ای که باب میل آنها نیست شروع به حاشیه‌سازی می‌کنند، ان‌شاءلله در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم و صدر را همچنان حفظ خواهیم کرد.

گروسی درباره حاضر نشدن فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی و اعتراض به مشکلات سربازی دو مدافع تیمش گفت:

با این کارهای فرهاد مجیدی استقلال به جایی نمی‌رسد و فقط آرامش و تمرکز از تیم دور خواهد شد، باید همین حالا راهکاری برای حل مشکلات پیدا کنیم. اتفاقی است که افتاده و باید با تمرکز و تفکر بهتر این وضعیت را درست کنیم تا مشکلات حل شوند. اگر تیم به قهرمانی لیگ برسد کام همه شیرین خواهد شد و همه به آرامش خواهند رسید.

پیشکسوت استقلال در رابطه با خریدهای این فصل و عملکردشان عنوان کرد:

خریدهای امسال استقلال کارساز بوده‌اند، حتی ژستد که انتقادات زیادی از او می‌شود بازیکن تأثیرگذاری در ترکیب استقلال است. بیشتر خریدهای استقلال سن و سال کمی دارند و در آینده می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند و هر چه زمان بگذرد می‌توانند تأثیر مثبت خود را در روند فوتبال استقلال به نمایش بگذارند.

مهاجم سال‌های گذشته آبی‌پوشان پایتخت در خصوص هفته بیست و یکم لیگ برتر و تقابل تیمش با گل‌گهر یادآور شد:

در نیم‌فصل دوم هیچ کدام از بازی‌ها راحت نیستند و تمام تیم‌ها در تمام بازی‌ها زیر فشار بیشتری قرار خواهند گرفت و این به بالا و پایین جدول مربوط نیست. تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید روی نقاط قوت و ضعف خودش و حریفان بسیار کار کند و از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را ببرد. برابر گل‌گهر نباید اتفاق بازی نساجی تکرار شود و باید بتوانیم موقعیت‌ها را گل کنیم و شکست دادن گل‌گهر دور از دسترس نیست.

وی درباره دیدار نفت آبادان و پرسپولیس خاطرنشان کرد:

فکر نمی‌کنم پرسپولیس کار ساده‌ای مقابل نفت آبادان و علیرضا منصوریان داشته باشد و اگر مسئله خاصی پیش نیاید نفت آبادان می‌تواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد، زیرا آنها همواره در شهر خودشان تیمی محکم و منسجم هستند.

حسن گروسی در رابطه با اهمیت دربی ۹۸ و نقش بسزای آن در تعیین قهرمان این فصل تاکید کرد:

قهرمانی لیگ برتر بین دو تیم سرخابی پایتخت است و هر دو شانس بالایی دارند. دربی ۹۸ می‌تواند بسیار مهم و تأثیرگذار باشد اگر استقلال مسابقه را ببرد اختلاف بیشتر شده و حدود ۸۰-۷۰ درصد از راه قهرمانی طی خواهد شد. امیدوارم آبی‌پوشان با تمرکز بالا در دربی هم برنده باشند و راه را برای قهرمانی هموار کنند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس