ون پارس باید غیبت خود را اطلاع می‌داد


ون پارس باید غیبت خود را اطلاع می‌داد

سرپرست تیم پیشکسوتان سپاهان معتقد است: برگزاری مسابقات پیشکسوتان به تقویت روحیه و افزایش انرژی آن‌ها کمک می‌کند و این مسئله برای این ورزشکاران بسیار مهم است و باید به آن توجه بیشتری شود.

حمیدرضا کشاورزیان در گفت.وگو با ایسنا، اظهار کرد: با اتلاش و همت هیئت فوتبال و کمیته پیشکسوتان استان، امسال نیز مسابقات به‌صورت لیگ برتر پیشکسوتان استان به نحوه خوبی برگزار شد، امیدواریم با توجه به شرایط سنی و جسمانی این رده سنی، از سال آینده این مسابقات در فصل بهار یا تابستان برگزار شود و شاهد رشد سطح کمی و کیفی مسابقات نیز باشیم.

وی افزود: این مسابقات علاوه بر تجدید خاطرات گذشته در تقویت روحیه و افزایش انرژی پیشکسوتان نیز تاثیرگذار است.

سرپرست تیم پیشکسوتان سپاهان در خصوص غیبت تیم ون پارس در فینال این رقابت‌ها، گفت: چند روز قبل از برگزاری مسابقه، هیئت فوتبال جلسه‌ای را با حضور نمایندگان دو تیم و کمیته پیشکسوتان برگزار کرد که در آن جلسه مدیرعامل باشگاه ون پارس حضور داشت و در پایان روز، ساعت و محل برگزاری مسابقه مشخص شد و هیچ گونه صحبتی در مورد حضور نیافتن آن‌ها نشد، ما هم همانند ساید عوامل اجرایی چند دقیقه قبل از بازی متوجه این مسئله شدیم.

کشاورزیان افزود: آماده برگزاری یک بازی خوب و جذاب بودیم، بسیاری از بزرگان فوتبال و ورزش استان به یاد ایام گذشته در ورزشگاه تختی حضور داشتند، اعتقاد دارم بهتر بود تیم ون پارس در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا می‌کرد. آن‌ها دلیل عدم حضور خود را، وضعیت نامناسب زمین بازی اعلام کرده‌اند، اما بهتر بود پیش از بازی نماینده‌ای به محل مسابقه می‌فرستادند و اطلاع‌رسانی می‌کردند، چرا که برخی از پیشکسوتان به سختی و تنها به عشق دیدن دوستان به ورزشگاه آمده بودند. فکر می‌کنم هیئت فوتبال باید با این مسئله برخورد درست و منطقی داشته باشد و تصمیمات درستی در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری