​راهنمای انتخاب و خرید مبل شیک چستر ترک


​راهنمای انتخاب و خرید مبل شیک چستر ترک

مبل چستر فیلد را همه شما در فروشگاه های مبلمان دیده اید اما شاید با نام این محصول تا کنون آشنایی نداشتید. از همین رو در ادامه سعی بر آن داریم تا شما را با مبل چستر ایتالیایی بیشتر آشنا کنیم تا در این راستا به یک خرید ویژه تر و منحصر به فرد تری بتوانید دست پیدا کنید.

تاریخچه مبل چستر را بدانید ویژگی های بارز مبل چستر چیست؟ لمسه دوخت دستی لمسه دوخت ماشینی مبل چستر ایتالیایی را بهتر بشناسید کلام آخر پیرامون خرید مبل چستر

تاریخچه مبل چستر را بدانید

از آنجایی که اشراف زاده ها به ریز ترین جزئیات زندگی خود بسیار اهمیت می دهند. بیش از ده 800 میلادی فردی به نام East Midlands در انگلیس به منظور جلوگیری از چروک شدن البسه خود دستور ساخت مبلی کلاسیک و راحت را داد. همین امر سبب شد که با ساخت این مبل اشراف زاده ها برای کلوپ ها، مطب های روان درمانی، باشگاه های ورزشی و سایر بخش های که نیاز به دیده شدن داشت از این مبلمان لوکس و بی نظیر بهره بگیرند. این محصول را امروزه از لابی هتل ها تا خانه های مردمان عادی به راحتی می توانید مشاهده کنید؛ زیرا بهره گیری از متریال با کیفیت از یک سو و تغییر و تحولات بسیاری که روی ساخت این مبل صورت گرفته است سبب شده است نظر بسیاری از افراد به سمت این مبل جذب شود.

​راهنمای انتخاب و خرید مبل شیک چستر ترک

ویژگی های بارز مبل چستر چیست؟

اگر می خواهید در نگاه اول مبل چستر را بشناسید و شبیه دکوراتورهای حرفه ای دست به خرید بزنید. باید بدانید ظاهر این مبل با مبل های راحتی و سلطنتی قدری تفاوت دارد. از آنجایی که برای این کار دسته و تکیه گاه پهن تری در نظر گرفته شده است. به سادگی می توانید از بین صد ها مبل به تشخیص آن بپردازید. این مبل از لبه های گرد رو به بیرون بهره گرفته است و نشیمن گاه آن نیز نسبت به سایر مبلمان راحتی پهن تر است و تقریباً از ارتفاع کمتری نیز بهره گرفته است. از همین رو با نشستن روی این مبل شخص راحتی مضاعف تری را احساس می کند. از مؤلفه های بارز این محصول بهره گیری از هنر لمسه دوزی بر روی قسمت نشیمن گاه، پشتی و دسته های کار از قسمت بیرون و داخل است که به دو سبک دنبال می شود. عموماً هنر لمسه دوزی به صورت دوخت و یا با گل میخ های زینتی دنبال می شود. استفاده از گل میخ های زینتی به راحتی شما آسیبی وارد نمی کند زیرا بیشتر در قسمت تکیه گاه و در قسمت های فرو رفته لوزی شکل مورد استفاده قرار می گیرد. برای بخش نشیمن گاه بیشتر از لمسه دوخت استفاده می شود که خود به دو دسته تقسیم می شود.

لمسه دوخت دستی

لمسه دوختی که به صورت دستی به تصویر کشیده می شود از رنج قیمتی بیشتری بهره گرفته است زیرا هنر دست روی کار به نمایش گذاشته شده است. شما وقتی بین دو لوزی خطی عمودی را مشاهده کردید که با دست بلند شد و به راحتی توانستید فاصله بین دوخت را مشاهده کنید یعنی هنر لمسه دوزی دستی انجام شده است. این کار نیاز به متریال مرغوب تری دارد زیرا نیاز است پارچه در پرسه ساخت به صورت دستی حسابی کشیده شود تا کار به قولی صاف تر و یک دست تر شود.

لمسه دوخت ماشینی

هنر لمسه دوخت ماشینی عموماً قیمت مقرون به صرفه تری را برای شما در نظر گرفته است. وقتی که خط بین هر فرورفتگی جای دوخت چرخ رانشان می دهد یعنی این کار از لمسه دوخت ماشینی بهره گرفته است. این امر توسط خیاط های حرفه ای دنبال می شود و عموماً پارچه با استفاده از چرخ محل قرار گیری گل میخ های پارچه ای را به نمایش می گذارد. شاید برای ساخت این مبل نیازی به متریال مرغوب و پارچه های با کیفیت نباشد زیرا پرسه ساخت راحت تر و سریع تر دنبال می شود.

​راهنمای انتخاب و خرید مبل شیک چستر ترک

مزیت های مبل چستر

ظاهر زیبا هم راستا با دکوراسیون های روز دنیا و الگوهای که بر گرفته از دکوراسیون های اروپایی است.

شکل طراحی به گونه ای است که ساعت ها نشستن روی این مبل به ستون مهرهای شما آسیبی وارد نمی کند.

استفاده از متریال مرغوب در پرسه ساخت و عمر بسیار بالای را برای مبل چستر فراهم آورده است.

علاوه بر دکوراسیون کلاسیک از مبل های چستر فیلد برای دکوراسیون های روستیک نیز می توانید بهره بگرید.

تنوع در تم رنگی استرهای مخصوص مبل چستر و متریال های بسیار متمایز هم راستا با سلیقه شما که امتیاز بالایی دارد.

قابلیت ساخت مبل های چستر به سبک مدرن شبیه مبل های تخت خواب شو که سبب می شود با یک تیر دو نشان را به هدف بزنید.

مبل چستر ایتالیایی را بهتر بشناسید

مبل چستر همانند سایر محصولات دیگر دست خوش تغییراتی شده است. از همین رو در یک نگاه کلی متوجه می شوید که مبل های فرانسوی بسیار سنگین تر از مبل چستر ایتالیایی هستند. استفاده از چوب های با کیفیت شبیه راش و بلوط در کلاف مبل چستر ایتالیایی مقاومت بیشتری را برای این کار فراهم کرده است. از سوی دیگر از اکسسوری های پر زرق و برق تری برای مبلمان چستر ایتالیایی استفاده می شود از همین رو برای دکوراسیون های لوکس کارایی بیشتری دارد. در نظر گرفتن هنر لمسه دوزی با یازده طرح دوخت برای قیمت مبل چستر ایتالیایی جذابیت بی نظیری را برای کار فراهم کرده است.

امروزه با گسترش صنعت مبلمان، مدل‌های بسیار متنوعی در سبک‌های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شوند. در این میان، یکی از محبوب‌ترین سبک‌های مبلمان، مبل‌های چستر هستند.

کلام آخر پیرامون خرید مبل چستر

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه شد مبل های چستر با شکل طراحی به خصوصی برای شما تولید می شوند. در نظر داشتن دسته و پشتی یک اندازه از یک سو و مد نظر قرار دادن هنر لمسه دوزی با طراحی دوخت متفاوت و گل میخ های زینتی به همراه متریال مرغوب و کلاف های مقاوم از ویژگی های بارز این مبل کلاسیک به شمار می آید. شما از این محصول می توانید برای دکوراسیون های لوکس کلاسیک، روستیک و یا حتی سلطنتی و مدرن خود با تم های رنگی متناسب و متریال هم راستا با آن سبک طراحی استفاده کنید. امید است مطالب پیش رو در راستای معرفی مبل چستر مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس بهترین ها در پیش روی شما در قاب دکوراسیون منزلتان به تصویر کشیده شود.

جهت دریافت قیمت و خرید انواع مبل و دیگر محصولات از سایت مونیکا چوب به آدرس monicawoodco.com دیدن کنید.

آدرس ، شماره‌ها و اطلاعات بیشتر جهت بازدید و خرید حضوری : تهران، اکباتان مجتمع مگامال طبقه F2

این خبر رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده اس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی