ژیلا صادقی: منتظر طلاق من نباشید!| با آبروی من و همسرم بازی نکنید| از همتون کشایت می کنم+ ویدئو



ژیلا صادقی: منتظر طلاق من نباشید!| با آبروی من و همسرم بازی نکنید| از همتون کشایت می کنم+ ویدئو

صحبت های جنجالی ژیلا صادقی مجری تلویزیون را مشاهده می کنید.

ژیلا صادقی مجری مشهور تلویزیون دومین فرزند خانواده اش می باشد و برادر و خواهرانش در خارج از کشور زندگی می کنند. ژیلا صادقی در ایران مشغول به کار و زندگی می باشد. ژیلا صادقی سابقه بازیگری نیز دارد. ژیلا صادقی مجری برنامه های تلویزیونی متولد ۲ شهریور ماه ۱۳۵۲ می باشد و دانش آموخته کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۴ می باشد. ژیلا صادقی از سال ۱۳۷۷ در آموزش و پرورش با ابلاغ تدریس می کردم و در روش تدریس در مقطع ابتدایی صاحب سبک هستم که در سال ۱۳۷۴ در آموزش و پروش منطقه ۵ تهران به ثبت رسیده است.

ماجرای ازدواج ژیلا صادقی

در ۲ خرداد ۱۳۹۵ با محسن رجبی ازدواج کرد. محسن رجبی همسایه ژیلا صادقی در منطقه لواسان بودند، و ارتباط آنها در حد سلام و علیک بوده است و بعد از ۷ سال پیشنهاد ازدواج از طرف آقا بهشون شد و در ۱۸ فروردین ۹۴ رسما به خواستگاری رفته است و پس از یکسال در ۱۸ فروردین ۹۵ مراسم بله برون شد و دوم خرداد هم عروسی کردند. همخسر ژیلا صادقی محسن رجبی رستوران دار می باشد.

«پل فروردین» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیماست که در سه فاز روانه آنتن رفته بود. در فاز اول این برنامه که به استقبال از نوروز، انتظار بهار و گرامیداشت میلاد امام علی (ع)؛ روز پدر اختصاص داشت و به مدت یک هفته تا آغاز سال نو روانه آنتن رفته بود فاز دوم آن مربوط به ویژه برنامه تحویل سال ۹۸ بود و پس از آن نیز پخش این برنامه با پاسداشت نوروز و بدرقه آن ادامه یافته بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش